Hällefors å Så

Yäss, här är jag nu.... Bröllop på gång.. Å Bridezilla kan va alldeles lugn.. Klänningen är klar.... Jag är nöjd.. Twin är nöjd.. Å mamma ha godkänt den.. Så då måste den va okej.. ;)

Jag vill hemskt gärna åka å hälsa på på Ljungvägen.. Men jag har juh aldrig tid, å det driver mej till vansinne...=( Sorry brorsan.. Men nån gång måste jag juh komma... =)

Jahapp.. Idag skulle jag få sova till halv nio ungfär.. Jag va helnöjd å gick å la mej i tid.. läste lite å så.. Somnade runt tolv kanske.. Jag vaknade S E X !!!!!!! Kunde jag somna om?? Näe, skulle inte tro det..Jag blir vansinnig.. Jag är juh jättetrött egentligen... Så jag gick upp strax efer sex å åt frukost med mamma. Bara hon å jag.. Mys... Resten av min familj (Pappa å syster) har uppenbarligen inga sömnproblem... Nu sitter jag här med datorn i mitt knä å kaffet bvid mej.. Väntar på att mamma å pappa ska åka på den årliga dalaturen så jag kan gå ut å röka.. ;P
Sen göra mej i ordning å invänta bridezilla.. Ska hämta brudklänningen idag... Jaa, å barnas å Daniels såklart... ;) Undrar förövrigt om dom har vaknat där nere... ;) Jag borde hoppa in i duschen.. MEn det är folk överallt, å jag blir nevös..Men nu är dom på gång härfrån å jag får lugn å ro...

Aaa duscha va det ja.... See ya*

Hahaha äckligast är jag =) Duschen uteblev å jag tvättade bara av mej.. Skabbigast =) Fick till ett ansikte iaf, så jag kansnke inte såg så bedrövlig ut ändå.. ;p  Blev upphämtad av Daniel å Durras... Ner till Jessica.. Rökte en sväng innan vi stack till Degerfors å hämtade brudklänningen.. Å jag lovar att hon ser ut som en prinsessa <3

Efter Degerfors hägrade mat.. McD.. Ingen av mina favoriter.. Med det gick ner.... Sen blev det Willys, å Karlskogas mest onyttiga kundvagn... ;) Fick nästan allt vi va ute efter..  Lite småsaker som ska inhandlas imorgon... Nu är det bara imorgon kvar sen är det dagen B.. Å till å med jag börjar känna av bröllopsnerver.. ;p

Nu sitter jag här mitt ute i skogen å väntar på mamma.. Så trött så trött... Fast helst av allt vill jag mysa loss som faan... Vädrets fel.. Regningt å jävligt... =( Är det såhär på lördag kan det bli lite jobbigt....

Meeeeen mamma kom nu... Trött dotter att hämta.. ;p Nu ska jag umgås...  =) =)

See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0