Födelsedag å Shit

Drar en blogg innan natti...  ;)

Idag är det lixom min födelsedag.. Eller jaa, den är snart slut... Dagen började väl sådär å jag tjurade som en barnunge.. =( Tänkte efter å kom på att jag va löjlig å rätt ska va rätt.. Jag fick ringa å va snäll.. Å det löste sej.. =)

Upp klockan sex (Igen) å ner till min andra familj.. Där går det åt kaffe det vill jag lova.. Maj Gad va vi dricker mycket.. Å röker å pratar skit... Idag fick vi psykspel å spårade ur totalt.. Det va kul å ledde till en ny bekantskap för våran/min del.. ;p Vid halv tolv va det dax för fadern i familjen att kliva upp.. Vi började bli hungriga å födelsedagsbarnet (jag) skulle bli bjuden på mat... Maten blev pastsallad med tonfisk.. Twin skulle ha blivit så stolt om hon sett mej idag. Velandes mellan feta pommes frites å en pastasallad.. Visst va jag duktig som gjorde rätt.. ;)

Dagen har även bestått av påhälsning av Mamma Mona, glassätning i Grythyttan å kaffe hos moster...

Kan dra en snabbis om gårdagen oxå.. Fick vara barnvakt en stund.. Telefonen ringer.. I displayen står det F.... Jag svarar "Hos J å D det är Fia.."  - "Hej.. Du följde juh aldrig med hem i lördags... "  Öhhhh skulle jag ha gjort det??? Va jag kanske lite fullare än jag trodde tro? Hahaha det bjuder jag på =) F kom ut till J med onyttigt kaffebröd som vi smaskade i oss när ungarna lekte.. Jaa, vi drack juh kaffe oxå lixom.. Efter en stund kom J hem  med diagnos.. Samma som jag redan ställt på henne.. HA! Jag kan bli läkare.. =)

Imorgon åker jag hem. Jag är hemsjuk.. Ska ha kafferep oxå.. Kusin vitamin med familj kommer.. Med present I guess.. =) Kanske hinner jag träna... Städa måste jag..

Nu måste jag nog kankse gå å lägga mej.. Eller packa först kanske.. Kan juh va bra.. Eller ska jag smyga ut å röka tro.. Jaaa, jag tjuvröker för min mamma vid 26 års ålder.. Hahahahaha Patetisk...

Nu blir det ingen blogg förrens på fredag vad jag vet.. Miss me tack.. ;) Byebye

Kommentarer
Postat av: Twin

Gratulerar stora damen :P Dags för mig att göra mig i ordning nu ryktades det om :P

2007-06-20 @ 11:30:40
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0