Deprimerad? Sjuk?

JAg vet inte.. Nåt är uppenbarligen fel eftersom det enda jag vill göra är att sova.. Twin uppfattade mitt humör å kom med choklad.. Vilket jag tror är lösningen på allt.. Jag blev glad som en unge på julafton.. =) Men nu då.. När chokladen är uppäten å humöret ramlade ner till fotnkölarna igen.. Vad gör man då? Inte en aning.. Men det kanske blir bättre när jag får gå hem.. För nu är jag himla trött på mitt jobb.. Å det här är bara början.. Ska det va såhär hela sommaren, då säger jag upp mej.. =(  Roligare har jag vart med om.. Men skit i det.. Det är mitt problem...

Igår skulle jag å twin göra ett nytt försök att fira midsommar.. Jag slutade halv tolv å va helt sunkig... Fixade till ett ansikte innan jag slutade å gick ner å mötte twin.. Som va helt snygg å uppklädd.. Fan för henne.. ;p Jag gnällde över det ett tag.. Sen skulle vi bestämma oss för vart vi skulle gå.. Efter många om å men hamnade vi på Arena pub.. Lägg noga märke til att jag inte va på arena nattklubb, för den avskyr jag... Efter en midori som tog slut på en sekund skulle vi dra vidare.. Tillslut hamnade vi utanför månen.. Där stod vi utanför å rökte som 2 fån innan vi bestämde oss för att helt enkelt gå hem.. Efter att jag blivit helt förstörd å insett att jag är allergisk mot ungefär varenda människa.. (Utom dom jag tycker om) På hemvägen höll jag på att få 2 karlar över mej.. Vilket hade kunnat blivit trevligt om det nu inte va så att vi hade hamnat på marken om det hade blivit så.. Jag föredrar mjukare ställen.. ;p  Jag släpade helt enjkelt med mej Twin hem å placerade oss framför fläkten.. Denna gång utan att spritflaskan togs fram.. Kan bli svårt med tanke på att den är slut lixom.. Efter mycket dividerande så skulle fröken hem, å jag vägrade släppa ut henne själv.. Hon fick ringa sin syster... Jag va livrädd att hon skulle bli antastad av märkliga människor..  Fröken väckte nämligen upp hela Karlstad med sin klädsel.. Iaf det manliga släktet..

Tisdag eller onsdag ska jag åka till mamma.. Fixa det sista inför det stundande bröllopet (Lugn, det är inte jag som gifta mej) Å bara vara... Jag ska inte lyfta ett finger har jag tänkt... Bara vila upp mej inför veckorna from hell.. JKag vet att det kommer bli tufft som fan.. Men det är självvalt.. Å dom intjänade pengarna går till Venezuela.. =) =) Om det bara kunde va 30e november nu, så jag bara fick rymma.... Hade en diskussion om huruvida jag kunde bli osynlig.. Byta telefonnummer å så.. Men ångrade mej å kom på att det verkade inte klokt...

Nu ska jag bege mej ut på matjakt  å depressionsäta.. Så det så..  Sorry Cissi, men idag blir du inte stolt över matvalet.. Kan jag informera om redan nu!

Återkommer*

Kommentarer
Postat av: Twin

Hey, efter gårdagen får du proppa i dig ett kilo fel mat om du vill. Det är tamejfan acceptabelt och det från mig. Murphy kan inte skada oss längre

2007-06-24 @ 21:59:19
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0