Dagen Innan Den Stora Dagen

Jotack.. Å det märks vill jag lova... Jag är grinig för åtta å bara gnäller å skäller på min mamma.. Som egentligen är världsbäst.... För lite sömn kankse? För lite sex? Jag tippar på det senare.. För nu är det faan illa.. Å i sommar är sex antagligen helt uteslutet.. när ska jag hinna lixom? Måste lösas.. Kandidater finns juh iaf har jag upptäckt.... Hahahahahaha Jag döör...

Idag har jag vaknat och (Surprise, Surprise) åkt ner till imin andra familj..  åkte till Filipstad omgående för lite inhandling.. Liten Liam va med.. Äntligen hittade vi det vi psykletat efter.. Jag vet inte hur det stavas så jag tänker inte ens försöka... Hahaha Nån form av essens va det iaf... Blå oxå..  Efter det va vi till Fancy för foundation.. Lyckades även hitta det vi ville ha där.. Himlars va bra... Sen hem dumpa grejjerna å sen mat.. Hammarns vägkrog va det idag... tur du inte är med Twin... ;p en på måndag är det skärpning... På engång rakt av!  Iaf, efter maten så va det dax för hurtigtorpet å fixa i ording där.. Himla fint blev det å jag hoppas brudparet är nöjda... =)

Nu ska jag sova en stund å sen ut å roa mej... ;p lägg noga märke till att jag ska va nykter dock... Händer väl aldrig att jag går ut nykter annars.. Men jag vill inte gärna inte riskera att va bakis imorgon.... Då vet jag nån som blir tokig. ;) Näe sova va det...

GONE*

Kommentarer
Postat av: Twin

Det får vara acceptabelt med lite skitmat innan helvetesveckorna :P Om man lägger till att du ska lugna Bridezilla är du nästan värd det och ett halvkilo choklad :P Sweet lycka till imorgon nu

2007-06-30 @ 00:51:11
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0