Dagen D

Mmm... Idag är det då dax.. Egentligen skulle jag varit i  örebro nu.. Men det är jag juh uppenbarligen inte..

Vaknade imorse med en klump imagen... =( Ångest Ångest Ångest... Men jag duschade å stack ner till mina ungar å genast va klumpen borta... Jag älskar dom!!!!! (Föräldrarna oxå btw)

Varit i Grythyttan å hämmtat vin.. Jag ska va full å känslokall.... Så är det.... Imorgon ska jag må dåligt å ha mer ångest än vanligt... Äta tårta ska jag oxå.. Å hoppas att en människa är på msn.. En människa som alltid gör mej glad.. Å vet precis hur det är att ha fetångest... =)

Nu ska jag äta, sen göra mej helt oemotståndlig eller nåt.. Hahahahahha

Återkommer imorgon med info om hur kvällen slutade.. Jag tänker juh knappast lova att hålla ihop bena iaf! HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0