Då Va Jag Oxå Här Då

image2

Jag gör väl som twin säger då.. Å skapar mej en blogg här.. Inte för att mitt liv är direkt spännande.. För det är det verkligen inte.. Jag tränar å jobbar mest.. Å hänger med twin såklart.. =) Twin å jag är kopior. Ibland är det läskigt å ibland är det helt sjukt roligt.. =) Vi är blondiner med blåa ögon båda två.. Å vi spelar på det ungefär hela tiden.. =)  stackars dom som tränar runt oss.. Fast det är klart, det är juh ingen som tvingar dom att va i närheten..

Planer annars i mitt liv för tillfället är att jobba så mycket som möjligt.. Medverka i ett bröllop i form av att vara tärna.. Jag och twin ska åka till Venezuela.. I TRE hela veckor ska vi vara borta.. Vi åker visserligen inte förrens i november.. Men vi längtar faaan så mycket!! Å antaglien hela våran omgivning oxå, eftersom vi tjatar om det hela tiden.. =)

Mitt kärlek/sex liv är totalt obefintligt å ni kan kalla mej "Miss hållaihopbenen" för det är jag uppenbarligen förjävla säker på till mångas förtret.. Hahahahaha Jag hånflinar å fortsätter säga nej.. =)

Eftersom jag jobbar förtillfället måste jag styra upp lite här.. Återkommer med mera info å så sen...

På bilden ovanför är den blonda naturligtvis jag och brunetten är en av dom bästa jag har...

Jag är så trött så trött.. Så trött att jag tackar nej till det mesta, vilket gör att twin är i upplösnings tillstånd.. Å tycker att jag inte är klok.. =)

Imorgon är det nationaldagen.. Detta ska firas. Först genom att sova tills jag vaknar.. *Längtar* Sen träna.. Å sen förstår ni bär det av till teatern för sol å sallad... Å massa kaffe förhoppningsvis.. ;) Allt detta i sällskap av, ja ni kan juh gissa vem kanske, twin såklart.. =) Det finns pyttesmå tankar på andra drycker oxå.. Men det får bli himla lugnt.. Ska lixom jobba på torsdag.. =(

På fredag gott folk bär det av till örebro.. Det råder delade meningar om vad jag ska göra där.. Eller jag är inte ås delad.. Jag vet precis vad jag ska göra.. ;p Jag är stenhård.. =) Iaf på fredag.. På lördag är det mer öppet.

Väldigt va frispråkig jag är da... Fast det är klart, det är jag juh i vanliga fall oxå.. Otroligt frispråkig.. Nästan så att vissa säkerligen finner det stötande.. Hahahahahaha jag hånflinar å bara å pratar vidare... Högt å brett.. Ful i munnen är jag oxå. Twin har dåligt inflytande.. hahahaha..

Nu är det bara massa svammel från min sida.. SÅ jag låter fingrarna vila lite.. Eventuellt återkommer jag lite senare...

Jag tänkte bara tala om att nu är det bara 20 minuter kvaar tills jag åker hem... Jag ska bums i säng å tänker inte dra isär nåt idag heller.. Sorry grabben.. Återkom imorgon när jag sovit å kanske inte är som ett lik..
JAg är måttligt road på twins jobb =( Äntligen när vi skulle ha en ledig tillsammans så ska hon jobba!!! =( Det låter som att vi är ett par, men det är vi inte.. Alltså blir det en sjukt snabb visit vid teatern imorgon för att kasta i oss lite sallad innan hon måste dra.. Tur att vi har benpass på gymmet imorgon, så det går fort.. =) Så nu vet jag itne vad jag ska ta mej till imorgon när hon har börjat jobba.. Ska träffa syrran, men det är juh inte förrens senare.. Alla timmar innan dess då? Fördelen med detta är att hon ska jobba på torsdag, å det ska jag oxå.. Å det är kuuuuuuuuuuul =)))) Vilket tjat det är om twin hela tiden da.. M;en men, hon tar juh upp mest tid i mitt liv nu så.. Kanske inte är så konstigt.. ;p

Nää, nu närmar det sej bedtime.. Å det kan man likna med total lycka.. =)


Hörs da


Kommentarer
Postat av: Twin

"det är juh ingen som tvingar dom att va i närheten.." Du har så rätt. Fast jag tror att du är glädjen när de tränar :P

2007-06-05 @ 18:27:58
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0