Vin Och Jordgubbar = Vardagslyx

Sånt man får unna sej när man jobbar som jag... Å tränar som jag.. Eller borde jag säga vi? För jag är juh inte ensam om det här.. ;) Jag har hört rykten om att vi inte ska få ha jordgubbarna ifred.. ;p Men det måste vi nog bli två om.. Eller fyra?? Lite oklart vad som händer just nu... Men det löser sej när jag slutar... =)

Idag har jag haft sovmorgon.. Ända till halv tio.. Jag hade ställt klockan på kvart över elva.. Men inte kunde jag sova så länge.. Träningsdejten va bestämd till tolv.. Efter en snabb överläggning så träffade vi vid tunneln elva istället.. Efter träning va det dax för det obligatoriska kaffet.. Går itne utan lixom.. Sen lite botanisering på Coop MittICity... Bara för att fördriva tiden lixom.. Sen blev det soltorget å spana folk... När jag satt där å spanade (Vi om ni föredrar det) så såg jag två välbekanta ryggar (??)... Efer ett snabbt samtal hamnade jag på Systrar.. inget ögongodis idag heller =(( å ingen mat för mej... Ska juh dit imorgon =) Sen snabbt hem, fixa mat å duscha.. Sen jobbet.. Kort dag idag av nån anledning.. Bara 17.30 till 23 lixom.. Bara det är lyx oxå =)

Nu är klockan tio över tio å jag längtar hem.. Eller till vinet rättare sagt.. Det här blir en av dom kortare bloggarna.. Men på fredag återkommer jag nog med mer.. ;)

See Ya Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0