Trött Twin

Mhmm. som faaaan oxå! Gick visst inte å la mej förrens halv 4 imorse.. tiden lixom bara försvann... Men det blir väl så när man har roligt kanske... Eller får slänga käft å så... ;p
När jag kom hem efter att ha slutat 23.30 igår kom det även en bag in box hem till mej =) Ja, en människa oxå såklart.. (Twin Ofcourse) det va kul å Vi bänkade oss framför spisen som vanligt... Cigg, vin å telefoner är allt som ebhövs för en helkväll med oss =) Vi umgås helt enkelt inte med varandra.. Annat än för att slänga käft å fråga om diverse råd... Efter en stund fastnade twin i telefon.. I en HALVTIMME med Vilsen.. Jag blev lämnad ensam med min telefon.. Å det gick utmärkt.. Pratade med en människa jag inte pratat med på länge...
- Jag tänker juh inte förlora dej för en brud
-Det har du nästan gjort!! (Jag på solskenshumör)
-Jag lovar att bättra mej...
Återstår att se säger jag å väntar med spänning (?) på hur det blir... Jag kom med diverse bra ursäkter, men dom gick inte hem.. Tro mej, jag kan/har hört alla..

Idag cyklade jag till jobbet som en solstråle i regn strax efter tio... Iväg på konfirmation vid elva.. Efter det hem till kusin på Råtorp för att få mat... Massa mums =) Å älskade älskade ungen va där... I kyrkan satt han nästan bara hos mej.. Å jag pussade på honom hela tiden...
-Kan du bara jobba natt?
- Varför?
-Då kan jag va hos dej på dagarna!!
Goa unge!!!!! Separationsångesten va total när jag skulle åka därifrån!! =( Å jag trodde Hjärtat skulle gå sönder...

Nu är det bara nåra timmar kvar sen är jag ledig en hel dag... Jaa förutom träningen da.. ;) Imorgon åker även det blonda slitna håret av... tror det nu iaf.. Nu när jag är tuff.. Det är lite olika från dag till dag.. Men just precis nu är jag bombsäker på att det åker av!

Förövrigt har jag idag gått miste om middag å sex.. Varför måste ja ha denns otur?? Välkommen tillbaka liv om 5 veckor....

Nu ska jag slappa framför tvn.. Helt trött

Fick damp framför tvn efter två minuter typ... Inge vidare bra heller.. Miami Ink.. alltid bra.. Men det va slut för typ 1 å en halv timme sen... Nu är det Beck som jag har sett redan.. Å Gröna Milen orkar jag inte se idag... Så jag sitter här  å psykar istället... Fast det framkallar oxå damp.. Å ingen twin som håller mej sällis... Lite oklart vad hon håller på med egentligen... Fast det kanske jag inte vill veta? ;p

Kanske kan skriva lite om min enorma beslutsångest inför morgondagen... Jag dör snart.. =( Har nog rådfrågat varenda stackare på min msn.. Hälften säger klipp av, hälften säger spara.. Iofs så är det juh bara jag som kan bestämma.. Men ändå.. Jag blir knäpp! HJÄLP MEJ!!!

Nu vill jag hem oxå.. BIG time!! Längtar såååå efter min säng... Å imorogn ska jag sova till nästan halv elva ta mej fan! Så det så..  Nu ska jag återgå till tvn iaf.. Fastän den suger!

Kommentarer
Postat av: anna

hur hemskt nyfiken som helst!!!! hur är det med håret i dag??????

2007-07-09 @ 21:32:15
Postat av: Fihja

Hmm.. Håret finns inte mer.. Jag är korthårig.. Uppsök Jessica för bild.. ;)

2007-07-10 @ 10:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0