Slå Mej Medvetslös

Och väck mej 29e november.. Helst ska resan ha betalts då oxå av nån vänlig männiksa.. Precis så känns det nu.. Jag vill bara sova, sova, sova.... Massa mycket!!! Nu har jag snatr klarat av fyra veckor.. vilket är helt sjukt för jag fattar det inte själv! Men så är det..

Idag är det lördag för er som inte vet.. Klockan är 18.40 typ... Snart ska vi in till grannen å dricka kaffe.. Tack gode gud för det.. Det har jag inte gjort på hela dan därav min huvudvärk... =(
Dagen till ära har jag shoppat blingbling örhängen å charmat 4 snubbar på expert.. Jag kan jag... =) Antagligen va dom mest glada när jag gick därifrån... Glad som en barnunge.. Hahaha
Annars har det lixom inte hänt mycket.. Ungefär ingenting.. Så det är inte så att jag har mycket att informera om.. Too bad for you lixom...
Ja just ja, jag shoppade birthdaypresent till mamma oxå =) Hoppas hon blir nöjd.. annars blir jag ilsk... =)

Imorgon förstår ni är det pannkaksdax.. Ååååååå vad glad jag är ... Eller inte.. Blaha!!! Varför vill dom mej så illa?? =( Nog dravvlat.. Grymt kort blogg.. Men så blir det när man inte har nåt liv..

GONE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0