Om Man Låter Hjärtat Vara Med

Blir det verklighet.. Därför får mitt hjärta aldrig vara med... Jag är mästare på att förtränga saker... Saker som rätt va det är bara bubblar upp.. (Helst när man är full) Saker man förträngt under en längre tid.. Det är då ögonen svämmar över å tårarna bara rinner.... Jag kan gråta till vilken skitfilm eller skitserie som helst.. Men berätta nåt sorgligt för mej så stänger jag av.. Blockerar mina känslor.. Det verkar inge vidare hälsosamt egentligen.. Men det är så jag är..

Imorse vaknade jag till ett mycket bättre sms.. Eller mms faktiskt.. Mmset på lilla Tindra.. 50 cm lång och 3280 gram.. Jag blev omedelbart kär.. Å bestämde snabbt för att åka  å hälsa på när det är min lediga helg.. Örebro får vänta.. Bäbisar är viktigare.. Jag älskar ungar... Massa mycket... =)

den här dagen är inge olik dom andra dagarna. .Jag sitter på jobbet å bara glor typ... Väntar på att Twin ska börja så jag får nån att töla med...

Imorgon kommer bli kul.. Mina ungar kommer!!! Det är dom finaste ungarna som finns!!! Jag ska krama sönder dom... Planen är att åka till Bergvik, sen mosters stuga.. Jag har inte varit där på hela sommaren.. KATASTROF!! Jag brukar alltid va där nåra dagar iaf.. Nu är snart juli slut  å jag har inte varit där en gång.. Blaha!  Så imorgon får twin träna själv.. För ungarna går före nästan allt... det bara är så!! Men hon överlever nog.. Hon är lite mer träningsfreak än alla andra.. Å då skämtar jag inte.. Hon är inte klok.. ;p

När jag slutade igår tog vi följe hem å babblade... Skildes åt vid tunneln å stack åt varsitt håll.. Jag hem å landade i soffan.. Fastnade på msn istället för sova.. (Inte allt för ovanligt) Men det är svårt att slita sej när människan ifråga va så go.. ;) Efter ett tag insåg jag att det faktiskt va sovdax så jag va tvungen att slita mej.. Blaha! Läste nåra rader i Jenna Jamesons bok (mycket bra) å somnade med huvudet i boken.. Suck.. Vaknade efter nån timme la ifrån mej bokensläckte lampan å däckade igen.. =) VAkande av mmset, tittade, smsade tillbaka å somnade om igen.. Klockan ringde, jag vaknade, ställde om den å somnade om igen.. Mitt arbete är inte fysiskt jobbigt.. Mend et är fan så psykiskt... Nu går jag in på fjärde dan i rad å jag längtar så hårt tills imorgon... Ingen sovmorgon.. Men heller inget jobb.. Sweet!

Till veckan är det följande som gäller:

Måndag: Ledig
Tisdag: Jobb
Onsdag: Ledig
Torsdag: Jobb
Fredag: Jobb
Lördag: Jobb
Söndag: Jobb

Nån som vill byta? Kan även tillägga att på måndag är det oxå jobb.. Vilket betyder att jag gör 5 dagar på raken.. Va go jag ska va! ;p

Nu ska jag aktivera mej eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0