Om Allt Å Inget

Hääääääääär är jag!! =) Med ännu en ointressant blogg ;p Men du, det är ingen som tvingar dej... ;) Skriver mest för att fördriva tiden...

Nu har jag ungefär 1½ timme kvar till hemgång, å då mina vänner å ni andra ska jag dra hem å soooooooooova.. Å sen så är jag ledig i 2 (TVÅ) dagar... Å det har inte jag vart på 4 veckor =( Så det ska bli skööönt... Visserligen har jag 1000 andra grejjer inplanerade.. Men jag ska inte va på jobbet iaf!!! =) Å det är fan så skönt.. Jag behöver min lediga dagar.. Mer än allt känns det som...

Idag vaknade jag sju typ.. Å va PIGG Mycket konstigt för att va jag.. Jag brukar va som ett lik fram till två i vanliga fall... Jag slutar aldrig att förvåna mej själv.. =)  Började jobba halv åtta.. strax efter halv tio va jag  på gymmet för ett ryggpass... Å döm av min förvåning när twin va som jag brukar va.. Å jag som hon brukar va.. För att citera henne "vi har vaknat på fel sida sängen idag" å jag kan inte annat än att hålla med =) Efter det avklarade ryggpasset va det lunchdax.. Barbros brygga blev det.. Å det dög väl.. Jag va dock inte speciellt hungrig så jag lyckades peta i mej en halv tallrik sallad.. Sen va det kaffe för hela slanten... Å det gick ner mycket lättare... Moster, morbror, kusin, kusinbarn å syster kom efter ett tag.. Så när Twin drog hem till hund å dusch så stannade jag kvar å drack ännu mer kaffe.. (Jag gillar kaffe) Sen va det min tur att dra hem till dusch.. Sen jobb.. Blaha! Enda glädjen idag va glass å kaffe.. Med bästa sällskapet såklart.. =)
Nu sitter jag här, med Daddy Yankee i örat (Bara ena) å försöker komma på nåt vettigt att skriva.. Går lixom inge bra..

Imorgon är det (förhoppningsvis) tvätta, träna, köra skräp, luncha, universitet(?) å om det är bra väder Bomstad.. Men vädret verkar juh bli kasst bara för att jag råkar va ledig.. Jag blir ilsk!! Jag ska dansa soldansen när jag kommer hem så det så!! å blir det inte sol ska jag va psykobitch from hell hela dan.. Så det så!! =)

Onsdag kommer lovely ex å före det ska jag ha hunnit att träna å helst städa... När ska jag få sova da? I nästa liv??

Jag undrar lite varför mitt äpple växer i mun när jag egentligen är ganska hungrig.. Kanske yoghurt går bättre.. Jag provar!

På torsdag återkommer jag med info om mina lediga dagar..

GONE*

Kommentarer
Postat av: Bali

Följ med till Island

2007-07-31 @ 22:17:24
URL: http://bali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0