NEJ!!! Jag Vill Inte!! =(

Det är bara så. Jag vill inte jobba fyra dagar på rad.. Jag orkar inte jobba fyra dagar i rad.. Om ni inte har fattat det så har jag 13 timmars pass å inga enkla 8 med en timmes jävla lunch! Jag kör 13 timmar rakt av.. Utan lunch..

Fuck me va skönt det va med en ledig dag igår! Började med att jag knappt tog mej ur sängen när jag skulle pallra mej iväg å träna.. Inte av smärta eller så.. Näe utav ren trötthet... Jag kanske inte ska prata i telefon halva nätterna... Men det är svårt att låta bli... Men iväg till träningen kom jag till slut, nåra minuter sen... =) Efter det stod det obligatoriska kaffet på schemat.. Alltid en kopp kaffe å 2 cigg innan vi kan skiljas.. (Himla nyttigt efter ett träningspass) Sen damer å herrar skulle jag minsann träffa Tess.. å det va ett tag sen.. Men kändes som att vi hade setts varje dag... Vi babblade på som vanligt... Käkade lunch.. Fikade.. Flörtade med Sommarplaza.... ;) Ångrar idag att jag inte gick dit igår.. ;p   
Väl hemma efter att ha sprungit omkring på stan rappade jag på att städa klatr.. Så nu är det faktiskt ganska fint hos mej... Vet inte än om jag är nöjd med möbleringen bara... När jag stod å städade toan som bäst dök Martin in.. Jag städade snabbt klatr å satte på kaffe... Han va kvar i nästan 2½ timme.. Så kul så..  =) Mycket skratt, mycket kaffe... =) precis som det brukar va när vi umgås...

Idag är det torsdag å jag tog fram mitt allra bästa solstråle humör imorse när det va dax för träning.. eler inte.. För lite sömn märks på mitt humör.. Kan ni va lugna för.. Jag ilskade mej igenom dom första övningarna tills Twin sa åt mej att lugna ner mej å inte stressa mej igenom dom.. Bah! Jag muttrade nåt snällt tillbaka om att det gjorde jag inte alls.. Efter e stund när jag hade avreagerat mej lite på redskapen va jag lugn å snäll... Nästan pratbar... Efter kaffet å ciggen efter så va jag precis som vanligt...  det rä jag inte nu har jag upptäckt.. Grymt trött.. Å grymt grinig.. som en barnunge ungefär... Å jippie, vi ska ut på stan snart.. BAH! vilken storskräll.. Nu ska jag äta å kolla om det är en humörhöjjare...

Hejdå Da

Jag mår illa.. Jag fryser... Jag är så trött att jag till å med skulle tacka nej till ett ligg... För jag skulle verkligen inte orka röra mej... Det känns som om jkag måste spy.. Ungefär hela tiden... Stackars mej.. Tänk om jag blir sjuk.. Det har jag inte tid med.. Inte ens litegrann.. SÅ vaknar jag imorgon med 40 graders feber så får jag pallra mej iväg endå... Det bara är så... Jag klarar inte det här.. Det går inte.. Jag döör!!! Å eftrsom jag ansåg att jag inte har tilräckligt med ångest redan så kollade jag hur jag jobbar nästa vecka.. Å som en käftsmäll så att det spräcker läppen typ såg jag att jag ska jobba fem dagar i rad nästa vecka.. FUCK ME!! DEt klarar jag aldrig! Jag började nästan tjuta.. Nu är det slutpratat i telefon på nätterna... Det är slut med att gå ut efter jobet.. Jag klarar helt enkelt inte av det.. Jag måste SOVA!! Nu känns det som att jag ska spy, så jag sätter mej snart vid tvn å försvinner in i den världen en stund.. Hey Twin, det är Las Vegas idag... ;)

Kommentarer
Postat av: Twin

Massage förmodar jag :P

2007-07-19 @ 20:31:57
URL: http://coccochanel.blogg.se
Postat av: Tess

Hmm... bra att du ska sova.. det måste du!!

2007-07-19 @ 21:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0