Mitt Uppvaknande

Idag sög rätt friskt.. Vaknade av ett sms där det står: "Jag har hört att ************** har brunnit inne"
Man kan säga att jag va snabb upp å på telefonen... Så snabb att jag slog i nåt (Kommer inte ihåg vad) å fick ett blåmärke.. =(  Efter en snabb telefonkonferans visade det sej att det va ************* Magen slog knut på sej själv å jag tycker så synd om barnet.. =( BLAHA vill jag säga.. Varfrö går det åt helvete för vissa?? Å V A R F Ö R ska barn behöva lida.. Det gör ont i Hjärtat... Mina tankar idg går till familj å framför allt lille ******  =(


I övrigt är jag naturligtvis på jobbet.. Vilket suger det oxå.. Jag vill ligga vid teatern å glassa juh.. Blaha igen! Men mina problem verkar inte speciellt viktiga nu.. 

Jag har inget mer att skriva för tillfället.. Känner mej rätt tom.. Men antagligen inget emot vad den människan jag ringde till nyss känner sej.. Jag hatar verkligen såna här samtal.. USCHA!!

Efter att ha spenderat närmre 3 timmar på vernissage är jag ganska trött.. Inte för att det va ansträngande eller så.. Det va GRYMT långtråkigt!!! Det roligaste va när jag fick kaffe lixom.. Gissa själva hur kul jag hade.. =( Blaha Blaha!

Har uppenbarligen lyckats styrt upp nån form av övernattning 1a... X kommer å hälsar på.. Kan bli kul... Jag kan nämligen va kompis med mina X.. Så vi går nog ut å drar nåt glas eller så... För morgonen efter kör jag ut honom rätt tidigt.. Jag ska träna å jobba.. (Skräll)

Förövrigt är den jag finner roligast på msn för tillfället (den som lyssnar på allt mitt gnäll alltså) utomlands.. Å det är ruskigt tråkigt... Lite så att jag nästan saknar lixom.. Inte för att jag känner kärlekskänslor eller så.. Mest bara för att det är så kul att slämga käft.. ;)

Twin å jag har funderingar på att gå ut för ett glas efter jobbet.. Men nu känns det met jobbigt.. Å jag är trött... (Skräll igen) Får nog bli hemgång å sängen istället.. Låter mer lockande lixom... Får diskutera igenom det hela å ta ett beslut sen.. Blaha!

Vilken grymt rolig blogg jag har skrivit.. stackars er som måste läsa... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0