Lördag Å Så

Idag är det lördag... Kul för alla som är lediga.. Sugit för mej som jobbar.. Å gör så säkerligen till ett eller två inatt.. Jag dööör!!!! Såna här dagar undrar man varför man inte har ett 7-4 jobb... Men men, nu är det som det är.. Å jag överlever säkerligen denna dag oxå..

Igår fick jag som sagt gå hem strax efter fem.. Det va kul.. Jag drog genast till twin å hennes brukare.. Ut på stan å drack kaffeå sen till Hemköp.. Efter det drog jag hem.. Jag hade tänkt att städa.. Jaaa, eller hur.. Jag lixom däckade i soffan.. 13 timmars pass varann dag å 8 träningspass på det va visst lite jobbigt.. Men nu är det 2 dagars vila.. =) Från träningen iaf.. Jobbet är det minsann ingen vila från.. Går av 23.30 på ösndag.. För att få va ledig en hel dag.. Den dagen kommer gå åt till träning, städa å tvätta.. Sen va dagen slut... Vilket liv jag lever... Men när jag ligger på beachen i Venezuela ska jag tacka mej själv för allt detta slit..

Jag för nån slags konversation på msn, där jag å msnpartnern inte alls är speciellt överens.. Int alls faktiskt.. Men det gillar jag.. Å få slänga lite käft.. ;p Å på tal om å slänga käft så undrar jag lite vart den partnern in crime är??

Nu måste jag visst dra å hämta mitt hårda bröd som kommer från mamma.. =) Hahah en hel påse hårt bröd.. nu överlever jag en stund till.. ;p Fast jag ska väl dela med mej antar jag... =)

Nähä, om jag skulle ta å dra med mej min brukare ut på stan en stund.. För 20 000e gången denna vecka... Så kul är det inte på stan kan jag informera om... Men jag måste göra nåt annars får jag damp...

Åter från stan... Träffade på Tina.. (En kompis från Hällefors) Tvingade henne å hennes syster att ta en kaffe med oss.. Bra att få lite skvaller ibland... =) Sen va vi hem til mej en snabbis så jag fick hämta min beloved laddare.. Palla åka till Torsby utan batt i luren.. Skulle inte tro det va... Fulladdat ska det av, så det så!

Kan Twin kanske komma nu så jag kan få mat.. Hungrig lixom..

Telefonköp måste genomföras oxå.. Bara är så... Kan man få lön snart kanske.. Sonyericsson s550i blir det nog... Är grymt sugen på den...  Måste ha... 

Sorry Twin.. Bättre än såhär kan jag inte.. Har verkligen inget att skriva om.. =(

Kommentarer
Postat av: Twin

Mera.... baha. Du kan bättre :P

2007-07-14 @ 12:46:07
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0