Lika Som Bär?

Jag å twin har fått höra av olika personer att vi är lika.. Är vi det? oklart anser jag...  Idag frågade hennes kund "Varför är ni olika idag?" Nu måste vi nog börja ringa till varandra på morgnoen å kolla så vi inte har samma kläder på oss.. 
Har nog bestämt mej för att klippa av mej håret.. Får väl se om jag törs när det väl blir dax...  ;)
Förövrigt har dagen bara bestått av jobb å det gör den fram till 23.30 Jag vill gå ut.. Men orka va trött å sliten imorgon när det är dax för ett nytt 13 timmars pass lixom... Hoppar nog över det..  Eller?? Inge kluven alls.. *Suck*
igår slutade jag elva.. Å stack hem å städade.. Eller plockade iordning rättare sagt... Kan juh inte gärna börja dammsuga halv tolv lixom..  det får bli på måndag när jag är ledig eller nåt.. Hård vecka som kommer nu.. Mycket träning å mycket jobb.. Väldigt lite fritid.. Men det är bra.. Kanske jag inte hinner bli så rastlös... Har en tendens att bli det lixom... =(  lika innehållslös blogg idag som igår.. Vilket liv jag lever va...
Behövde inte öva på min engelska nåt.. Jag lixom sov när smset ramlade in.. Otur för mej.. ;p Förövrigt fick jag minsann nån form av erbjudande igår som innebar städning och belöning.. Får allt se vad det kan bli av det.. ;p

Jag har verkligen inget mer att skriva...  Så jag ger mej nu innan jag börjar avslöja hemligheter eller så..


Kommentarer
Postat av: Twin

Fy fan jag mår verkligen som jag förtjänar :/ Fast iofs nu efter Epa och salladsfrukost är jag som du blev igår :P Uppåt :P
skjut mig :)

2007-07-08 @ 08:44:17
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0