Korthårig å Så

Jag har inget hår!!!!! Eller jo, det har jag väl.. Men det är kort å känns helt ovanligt... Fast hey, jag är juh lika snygg ändå (Kanske snyggare).. Å till å med Uffe godkände.. Hahahahha
Så alltså efter allt detta velande så satte jag mej i stolen nästan tjutfärdig å sa klipp fort som fan.. Hon tog en tuss å klippte å sen fanns det lixom ingen återvändo... Men jag är nöjd... =)

Tisdag idag då.. Å tre av veckans åtta träningspass är avklarade.. Spinning å rygg/axlar igår.. Bröst/armar idag.. Imorgon bara ben... På torsdag spinning å rygg/axlar igen.. Fredag spinning å bröst/armar.. Ååååååååååååå jag är såååååå bra!!!!!!!! twin måste va sjukt stolt över mej =) Visst?? ;p

Russin å banan är en bra frukost tycker jag.. Å tonfisk är himla bra mat.. Jag ORKAR inte göra nåt.. Å tonfisk har jag här... Jag är alltså på jobbet.. Stor skräll lixom.. Jag kanske kan flytta hit?? Men jag har juh min semester i november när alla andra jobbar.. HA!!! Å vet ni btw, russin tar bort vilket godissug som helst =) Himlars va bra det är... =)

Hmm mer då.. Ja just ja, D hörde av sej idag.. Tur för han..; p Jag skulle inte heller vilja förlora mej lixom... Jag är juh bäst.. Hahahahaha

Jag har damp.. Å då menar jag inte nån liten fjantdamp som jag brukar ha.. Nänä, jag menar damp big time.. Sådär så att man nästan vill krypa ur sitt eget skinn... Himla jobbigt.. Men jag har inte lust att göra nåt heller.. så jag får väl ha damp då...

Äh, har inget mer att skriva.. Det här va mest för att twin skulle bli nöjd.. ;) Återkommer med mer intressant läsning sen kanske... Nu ska jag äta mer russin =)


22.00  VARFÖR säger N att jag ser ut som Robyn???  Jag kommer grina! Å så får jag tvångstankar om att jag måste klippa mej ännu kortare... Verkar inte klokt.. Jag blev gullig?? Hej, jag heter Fihja.. Jag är 5 år å gullig!! *Fnys* Jag är 26 jävla år å vill inte alls höra att jag är jävla gullig..  Inte söt heller för den delen.. söt säger man när man inte kommer på nåt annat att säga... Så, nu har jag fått skällt lite.. Va mycket bättre det känns.. ;) Tur att jag inte är arg så länge.. Å N ser ut som min stora kärlek.. min kärlek som jag har varit kär i sen jag va liten.. Som jag alltid kommer va kär i.. Å nej, jag tänker aldrig avslöja vem det.. ;)

Snart får jag gå hem.. Jag längtar efter min säng... Å imorgon får jag sova ända till kvart över elva.. Om jag vill =) Klockan tolv är det träning som gäller... =) Sen gissar jag på kaffe.. ;p Nu ska jag göra det sista här, sen draaaar jag hem..

Natti*

Kommentarer
Postat av: Twin

Söt? Du är svinsnygg för fan :)
Glöm Robyn, jävla dumheter.

2007-07-11 @ 09:27:24
URL: http://Coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0