It's My Way... My Way Or The Highway

Aaa passar det inte så dra för fan! Jag är på mitt allra bästa solskenshumör... Eller inte... Inte ens Daddy Yankee i öronen hjälper uppenbarligen... Jag provade att äta mej snäll.. Mätt blev jag.. Dock inge vidare snäll tror jag... Choklad kan va lösningen... Men det blir det inge med.. (Blänger på Twin) Så jag lurar alla med mitt fejkade smajl...

Egentligen har jag inget att skriva... Inte för era ögon iaf.. HAHAHA  Träna, sola, jobba, äta.... Så ser mitt liv ut för tillfället... Å ja jag vet att det är självförvållat, men likt förbannat tänker jag klaga... Så det så...  MiniHitler har satt upp ett mål.. Jag håller min käft (Elller inte) å gör som hon säger.... ;p Himlars vilket bra mål det är egentligen.. Imorse va jag inte lika övertygad dock.. När klockan ringde å jag ville somna om lixom...Men upp kom jag.. Efter lite snooze såklart.. Cirka en halvtimme ungefär.. =) Cyklade i regn till SATS... Sådär lagom nöjd... =( Jag va nog ingen höjdar träningskompis idag, tur att det bara va ben så det gick fort.. Efter tränandet va det sol som gällde, kände mej piggare när jag klev ut därifrån.. Å guuuuuuuuuuuud så brun jag blev..

Förövrigt håller jag på att få en visdomstand (Igen) mindre skönt är det.. Men eftersom jag är livrädd för tandläkaren så biter jag ihop å låssas som om det är jätteskönt å inte alls gör ont!

Kan jag få gå hem, lägga mej under täcket å bara se en film?? Jag kan även tänka mej sällskap...  Nu kan ni få spekulera vilt i vem det är.. Men jag ska vara så snäll att jag talar om vem det är jag vill ha sällskap av.. Det är Gabbe.. Goa goa unge.. Jag saknar så Hjärtat blöder nästan.. =( En hel månad har han varit i Portugal skitungen.. Bra att han är hemma nu... Skit att jag jobbar å aldrig får träffa honom!! =(  Vill se hans lillasyster oxå, men hon är så ilsksint att hon inte får va med å se film.. ;p  (I min drömvärld alltså, jag är juh på jobbet såklart) Ge Mej Gabbe NUUU!!!

Har inget mer att skriva så nu tänker jag ta mej en cigg istället å sen kolla vad tvn har för utbud.. Surfdudes på gång ikväll på femman.. *Längtar*

Häjj mä er*

image5

Full Brudtärna



Det va inga surferdudes på femma.. Istället va det Harry Potter.. Jag grinar!! =(  Som tur va ordnade det upp sej å jag fick se en naken karl borsta tänderna.. Twin, vart är brandsläckaren? Imorgon får du det inte lätt på gymmet!! ;p Förövrigt röstar jag på utgång snart.. Hur ser köttmarknaden ut egentligen? Jag bara undrar... ;) Månen baby, månen..

Snart får jag gå hem..  Bara dega i sängen.. Å hålla Sandra sällskap telefonledes.. Stackarn sitter alldels ensam.. Jag ställer upp...  =) Jag ställer förövrigt upp på nåt annat oxå.. Men det är lite hemligt just nu..  ;) Det kommer uppdatering om det senare.. 

Jag pratar knulla på msn... Jag säger det igen.. Å vad kul du kommer ha imorgon med mej twin.. ;p Hahahaha

Nähä, back till dom nakna karlarna... =)

Kommentarer
Postat av: Twin

Det lyser packad ur ögonen på dig :P

2007-07-04 @ 21:36:29
URL: http://coccochanel.blogg.se
Postat av: Fihja

Jag va juh packad! =)

2007-07-04 @ 21:57:15
Postat av: anna

va snygg du är då!!!!!

2007-07-04 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0