Idag Är Ingen Vanlig Dag

Idag är det Cissis födelsedag.. HURRA HURRA HURRA!!! =)

Detta ska firas.. Med ett glas eller  så.. ;p När man jobbar som vi gör får man passa på när det ges tillfälle.. Nu ges det visserligen möjlighet både idag å imorgon... ;p Men det är inte mitt fel... Jag tar inte på mej skulden den här gången.. ;p

Igår va mina älskade ungar här å lyckan va total... Gabbe 6 år analyserade mej på 2 sekunder.. "Fia.. Du kan inte ha en kille.. Du flörtar med alla" Hahahaha skitunge.... ;p Iofs har han kanske rätt.. Lite iaf.. ;p Detta sa han högt å tydligt på Bergvik.. Blaha!
Va även i stugan igår.. Äntligen.. I love it där.. Helt lugnt å fridfullt.. Hur lugnt det nu kan bli med två skitungar med.. ;p Å det är så fint.. Å det kommer bli så fint eftersom det byggs om för tillfället... =) Iaf så busades det, det fikades å det babblades.. Precis som vanligt när min släkt träffas... Blaha va det babblas... om det ena å det nadra.. Det svänger fort bland samtalsämnena...
Fick även med mej min masonitskiva hem.. Fantastiskt, nu ska här grejjas.... Nyfikna? Skiter väl jag i... ;p
Efter stugan drog vi hem till mej för inspektion av lägenheten.. Jag fick inflyttningspresent som bestod av 2 rosa döskalletallrikar.. Jag va i himlen.. =) Jag ÄLSKAR döskallar.. Å hemma hos mej finns dom överallt.. Kläder, kuddar, duschdraperi, muggar, smycken. Blablabla... Å nu även tallrikar da.. =) S å syrran drog iväg till Pekås å lämnade mej med ungarna (Tack så mycket) En olycka i blöjan gjorde att vi snabbt fick bege oss dit oxå.. Jag är en mästare på att byta blöjor.. Ut i bilen med ungen, ner på ett säte å blöjbytet va klart.. =) Ni kan kalla mej supernanny! När dom väl åkte hem hade jag separationsångest big time... Helt tyst å tomt va det.. Å jag ville genast hämta tillbaka dom..
Däckade i soffan efter ett tag.. Bara glodde på serier... Blaha Blaha lixom.. Förflyttade mej till sängen å tvärsomnade =) Det va min lediga dag.. som inte blev så ledig ändå .. ;)


Idag jobbas det.. Såklart... Tränade även imorse... Händer int så mycket mr kul förrens jag slutar då twins ska ge sej ut i nöjeslivet.. =)
Imorgon ondag får jag eventuellt morgonbesök.. Komsi komsi.. Morgonkaffe är vad jag erbjuder... Å cigg ofcourse... Besöket består av en av dom bäst å jag känner lycka.. ;)

Nu har jag tänkt att sluta dravvla här... Får besök snart tror jag.. Alltid lika kul.. =)

GONE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0