Fredag Den 13e My Ass

Lördag den 14e juli kommer föralltid va min otursdag!!!

Dagen började bra med sovmorgon... Kom till jobbet vid elva... Fixa iordning, ut på stan å åt glass... Jag föll för hundtricket.. Oklart är det dock om jag blev kär i hunden eller ägaren.. Båda a lika söta.. Å jag fick äran att va hundvakt.. =) I säkerligen 2 sekunder iaf... Jag vil ha en hund, jag behöver en hund, ge mej en hund!! 

Efter det va det dax att gå hem å göra oss iordning för kvällens bravader... Snygga å (relativt) glada va det dax att dra oss till bussen som skulle ta oss till Torsby.. So Far So Good! Väl i torsby spöregnade det å jag tänkte jaja, bara jag kommer under tak så.. VILKET JÄVLA tak undrade jag när vi va framme...  Efter att stått i kön för att komma in va jag DYNGSUR! Å humöret va vid fotknölarna!!!! Lämnade av min brukare på dansgolvet så hon inte skulle bli blöt iaf.. Jag sökte skydd på nåt slags fik.. Mat å kaffe va ett måste!!! Twin va inte nöjd med mitt matval, men det fanns inte så mycket att välja på... Efter nån form av snilleblixt från Twins sida skulle vi bygga nån form av tak över ett bord.. Efter ha byggt ihop ett parasoll fanns det inte en torr fläck på mej... Jag frös men drog av mej tröjan iaf.. Ville inte ha den blöta på mej lixom.. Blåsta bimbo jag tänkte att den kanske skule torka.. Hur undrar jag idag.. Fanns juh inte direkt nåt torkrum.. Så jag fick minsann frysa till ungefär ett inatt när jag väl kom hem..  Kläderna åkte av redan i hallen å jag stack in i duschen... En varm skön dusch.. Å lååååååång framförallt.....  På vägen hem hade det hänt nån form av olycka... Brandbilar, poliser å ambulanse överallt.. Lyckan va stor för många i bussen som gillar såna bilar.. Mitt Hjärta frös dock till is å klumpen i magen va ett faktum.. TÄNK om jag kände nån inblandad... Men anatgligen gjorde jag inte det... Å jag tänker inte gå omkring å tänka på det...

Idag är det söndag.... Hoppas alla är bakis å mår piss.. Jag mår utmärkt å hoppas på en bättre dag idag...

Btw så gillade taxichauffören mitt tryck på tröjan igår... "I'm The Most Important thing In My Life" Stämmer så bra.... Jag behöver inte bry mej om nån annan än mej själv.. Å det är fan så skönt! nu får ni inte missuppfatta mej.. Klart jag bryr mej om andra människor.. Bara det att jag är viktigast.. ;p

Har inte så mycket mer att tillägga förtillfället.. Återkommer kanske..

Snart är denna dag över.. Jag ser fram emot min "lediga".. =) Massa grejjer som bara måste göras!!! Tvättkorgen är överfull å jag bara måste städa!!
Dagen idag har flutit på relativt bra... Varit på landet.. Å gissa vad det blev för mat.. VÅFFLOR naturligtvis.. Helt seriöst så spyr jag på våfflor snart!! =( Snabbt hem å ner i salladsburken! Betydligt godare!! =)

Till veckan då.. Har jag nåra plans tro... Mer än tvätta, städa, träna, jobba.. Nähä, inte det inte... Nån som vill byta liv?? En liten stund bara... Skit i det så.. Då får jag väl fixa det här själv då... Bara fyra veckor kvar nu.. Sen en HEL vecka ledigt.. Fattar ni, en hel jävla vecka!! Fy faaaan va skönt!! Jag ska göra absolut ingenting.. (Förutom att träna Twin, va inte orolig)

Oj nu ropar det från duschen... Jaa, på jobbet alltså.. I min dusch hemma är det fan ingen action... Stackars mej!! Fick  nån form av erbjudande idag igen... Varför jobbar jag alltid när dom kommer?? Vavava!!
Iofs får jag väl nåt enstaka då å då... Men som en mycket vis pojke sa för inte så länge sen när jag beklagade mej för stackaren.. "Du har inte sänkt ribban" Nej så fan jag har! Varför ska jag nöja mej med andrahandsorteringen när jag vet vad jag vill ha??

Nu skiter jag i det här å roar mej med nåt annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0