Dunka Mej Gul Å Blå

i tisdags efter jobbet mötte jag upp Twin med syster.. Arena blev slutdestinationen.. Vin blev det.. å baileys.. Som va så go att det knulla i mun ungefär.. Å då är det gott vill jag lova... =) Sen va klockan mycket å vi drog hem.. Kväll slut!

Onsdag vägrade jag att träna å sov ut istället.. Till halv tolv.. Det va det jävligt länge sen kan jag tala om.. Fixade liet matlådor å så innan det va dax att hoppa in i duschen.. Sminka å blablabla.. Mötte upp Twin p åstan.. in på bolaget å handlade livsviktiga grejjer.. Lite vin å sprit. (För er som är tröga) Sen hem till Reban... Reban är förkortning av Rebecka å Andreas tillsammans.. Enkelt va.. där smaskade vi mat å drack vin å pratade massa skit bara.. Grymt sköna människor är det... Jag stortrivdes... =) Å sen damer å herrar va det utgång planerat... Vi skjuts av snäll Andreas.. Å vandrade planlöst omkring en stund... Efter mycket om å men bestämde vi oss för Plaza (Varförihelvete undrar jag nu) vi ställde oss snällt i kön.. Som tog, lyssna noga nu, FEMTIO minuter.. Femtio jävla minuter... Tur att sällskapet va bra å killarna söta..Min raggningsreplik för kvällen; Håller du käften om du får en cigg? Det gjorde han inte kan jag lova, men jag fick uppmärksamhet.. Hahahaha.. Tjejen som dök upp från ingenstans va oxå grymt trevlig trots att ajg inledde med att vara ilsken.. Efter en sekund va vi bästisar.. Mycket kan hända i krogköer... Väl inne va det väl det sämsta skit jag satt min fot på.. Dit går jag aldrig igen! Musiken sög, folket sög, utrymmet sög!! Jag charmade till mej blomsterkransar i massor.. (Jag vill gärna tro att jag charmade till mej dom)  Strax före två tröttnade vi.. Å jag bengick hem.. Hade nån form av sällskap hem som beklagade sej över att han skulle upp å jobba 6 timmar dan efter.. Håll du din käft jag ska jobba 13 sa jag med solsken i rösten.. Eller inte.. Väl hemma däckade jag snabbt å avböjde träning än en gång..

Torsdag.. Avböjde träning som sagt.. (Twin måste älska mej) Upp strax före tio nån gång.. Helt jävla skabbig drog jag till jobbet med onsdagens smink.. Såg det ut som jag brydde mej? ABSOLUT INTE! Jag är ingen jävla bimbo som måste gå upp tre timmar innan jag börjar för att sminka mej  å hålla på.. När torsdagens pass va över gick jag hem å däcka.. Igen.

Fredag: Vaknade halv sex fick panik jag kunde INTE svälja.. Maj gad, vad ska jag göra.. Jag kan inte va hemma å va sjuk.... Går bara inte lixom..  Så jag låg å vände å vred ett tag.. Till halv sju när jag messade twin att det inte blev nån träning idag heller.. Försöket att somna om gick ikke... nio gick jag upp å duschade.. Halv tio pressade jag i mej en yoghurt. Vid tio gick jag ut å tröstshoppade en telefon å en ny klänning.. Vid tolv kunde jag svälja som en normal människa.. Å nu har jag inte ont alls!! =) Lucky jävla me! =)
Japp, jag har alltså en ny mobajl.. Den heter W660 å är helt röd å fin.. Jag är kär! Klänningen är oxå grymt snygg. Men det är mer en höst klänning eftersom den är långärmad å så.. Yeah Yeah snygg blir jag.. =)
Nu är snart fredan över å jag får gå hem å sova.. =)

KÄRLEK till min tjej i örebro som är så stark å bra.. Mycket starkare än hon själv tror.. JAG ÄLSKAR DEJ!!!!

Nu ska jag fundera ut vad "Att göra en Jock" är.. Det kan bli kul.. =)

GONE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0