Det Är Över Nu

Både mitt liv å bröllopet....

I lördags va det dax... Äntligen skule det ske.. Det som det har pratats om och nojjats över i flera månader...
Jag menar bröllopet.. Å nu är det alltså över.. Det va det finaste jag varit på å jag fick koncentrera mej å psykstirra på prästen för att inte börja tjuta.. Jag lyckades att inte göra det. .Men tro mej det va svårt.. Lillebror och lillasyster till bruden sjöng å det va så fint så fint!! =) Så fint att nästan brudgummen fällde en tår.. Men bara nästan.. ;)

Dagen började bra med att jag va som ett lik när klockan ringde halv sju.. Jag snoozade till kvart i.. Upp å in i duschen, raka diverse delar å så... Efter det bar det av ner till brudparet.. Kaffe å en cigg hann vi med innan bruden stack till frisören.. Kvar va jag , 4 barn, en brudgum och en Sara... mera kaffe mera cigg... Sen va det även våran tur att dra till frisören... Vi blev alla snygga..Men bruden såg ut som en prinsessa... Frisörbesöket flöt på bra... klockan ett va det dax för fotografering.. Gick oxå bra om man bortser från lite rastlösa barn... Fina kort blev det nog... =) Efter det va det lixom dax.... Dax för det nervositetsframkallande.. Även jag va nervös vid det här laget kan jag informera om.. Det spöregnade å det va inte så kul.. Men det ordnade sej det med.. Fnns juh paraply för tusan.. ;p Till slut va det bara för oss att gå in... Meningen var att Vincent och Liam skulle gå in med mej.. Skulle inte tro det va.. Vincent vägrade å skulle bara va hos pappa... Liam gick det kanon med =) Väl framme vid altaret hoppades vi på att barnen skulle stå till.. Skulle inte tro det heller... Dom sprang runt som tokar.. Men det fick dom väl göra da.. Frågan är bara vad prästen sa.. Jag va så koncentrerad på vad barnen gjorde att jag inte har en aning som vad som sades... Hahaah Jag vet att dom sa ja, och jag vet att dom kysstes, jag vet även att lillebror och lillasyster sjöng.. Men mer då?  Kan man få det på papper tro? ;p Raggarbilen tog oss upp till bröllopsfesten.. Vincent va helnöjd =) Mat å dryck i massor bjöds det på ...  Jag blev kanon.. Såklart. .Tänkte att det va bäst å passa på eftersom mitt liv tog slut idag.. Jag återkommer om 6 veckor..  Anledningen till att jag säger så är att jag påbörjade mitt semesterschema idag.. YEAH!! Åter till lördan.. Det dansades oxå.. Å minns jag inte helt fel kan det ha sjungits lite oxå.. Stackars omgivningen... Mitt i natten, jag har ingen tidsuppfattning whatsoever, kom min syster, min Ulf å Granan å hämtade mej.. Det va nån mer med i bilen oxå.. Eftersom jag inte riktigt har koll på vilak som läser min blogg tänker jag inte skriva vem det va, då denne människa alltid finner det lika roande att tafsa på mej... Oklart om jag finner det lika roande... Man skule kunna tro att jag åkte hem till mamma när dom hämtade mej så snällt.. Ikke, då jag blev sktivrång å skulle absolut ner till toget (av alla ställen).. Anledningen till det stavas E X... Jag valde alltså att träffa mitt ex istället för att åka.. Ååå tänker ni fick hon ligga då.. HAhaha ikke,jag vägrade att sova där å vi blev osams.. Efter att ha pratat vett med honom fixade jag skjuts hem.. Först till honom å sen till mej...  (Japp, det funkar skitbra att gå ut mitt i vägen å stanna en bil) Nånstans efter vägen fick vi med oss småbrudar i bilen.. Jag dog av skratt.... Halv fem va jag hemma..

Söndan va inte alls rolig.. Inte nånstans.. Sjukt bakis va jag.. Länge sen jag va så dålig =( Lyckades peta i mej lite pizza.. Som envisades med att åka hiss upp å ner.. Jag fick tvinga mej själv att behålla den.. Bussresan hem va ingen höjdare så jag tvångssov hela vägen..  Vägrade även att prata i telefon hela dagen.. Sms va inte att tänka på överhuvudtaget..

Idag är det måndag.. Jag är fortfarande bakis.. Å sjukt hungrig.. Twin har gjort sallad å jag väntar med spänning.... =)
Nu ska jag vila framför tvn å invänta hon med maten.... ;p


image1

image2image4


Kommentarer
Postat av: anna

hej hopp. kul att du till slut lyckades komma hem i lördags. Och lite kanon blev du ju som du sa, hi hi. Men konstigt att man blir det, när man är så full att man inte kan prata, ger mig det som är kvar i drinken( just för att man är för full), för att sedan 5 minuter senare komma på att det vore gott med en ny drink, och då beställa en dubbel... ROCK ON. men kul som fan hade vi ju.

2007-07-02 @ 19:32:39
Postat av: Fia

Hahahaha Det va juh min sista fylla för ett tag.. Så jag tyckte att det va bäst att passa på.. =)

2007-07-02 @ 21:36:25
Postat av: Twin

Så jävla fin var du, nästan så ögonen rinner en skvätt ;)Bruden grymt fin hon med.

2007-07-03 @ 10:02:31
URL: http://coccochanel.blogg.se
Postat av: bali

va sjukt snygg du är

2007-07-03 @ 21:35:33
URL: http://bali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0