Boring Blogg

I onsdags bestämdes det att efter jobbet skulle det drickas vin.... (Jag kom över baksmällan snabbt) Jag å twin möttes vid svarta grinden å beslöt oss snabbt för Harrys.. Vårat nya favoritställe.. ;) Vi beställde in det vi skulle ha, satte oss ner i lugn å ro tände våra cigg å snackade skit.. Efter en stund fick vi sällskap... Oklart vad det är för fel på den människan.. Nåt är det uppenbarligen... Han påstod sej vara full efter ett glas rött å 2 drinkar.. (Hallå det är juh frukost) Där dog jag av skratt första gången... Sen haglade diverse sliskiga kommentarer över Twin.. Jag dog av skratt andra gången.. (Jaa, i smyg såklart) själv roade jag mej med msn i telefonen å jag tackar för sällskapet.. ;) När vi väl trodde att herrn i fråga skulle dra, han reste sej upp å va påväg, ställer han sej istället på knä... Nu kunde jag inte hålla mej.. Jag bröt ihop å va tvungen att bita mej i läppen hårt som fan... Informerade msnkompisen om läget å han undrade nog oxå va det är för fel på karln.. =) Efter diverse mer sliskighter drog han... Lämnade en drink till mje.. Senaste flugan från huvudstaden.. Jag tog en klunk å undrade i vilken tidsålder människan lever i.. Det va juh för fan en vanlig Gin&Tonic *Suck* Jaja, den va juh god iaf å gick ner enkelt... ;) När den va slut så va det dax för hemfärd.. Vi hade begränsat intag.. å kors i taket lyckades vi nästan hålla det.. Jaa, twin lyckades såklart hon är juh karkatären själv.. Jag misslyckades lite.. Men bara med ett glas... =)

Igår va jag ledig. Jag började dagen med att sova till elva... Sen slöade jag i soffan bra länge.. Halv ett va det träningsdax.. Efter det lunch sen hem igen... Jag skulle bara sitta framför en liten stund när jag kom hem.. Jag somnade å sov i 2 timmar... när jag vaknade mådde jag inge vidare.. Började undra lite smått va det va för fel.. Fick svettattacker å hade lite huvudvärk... Tjutig va jag oxå.. Kollade på Honey på tv å jag grinade fler en än gång kan jag informera om.. Gick å la mej efter den men kunde inte somna... Svettades å bara låg å snurrade.... Somnade väl tillslut... Vaknade vid nio nån gång å insåg att träning inte va att tänka på.. Hade som tur va redan informerat twin om hur det låg till.. Hon va väldigt sympatisk... Hahaha Jag kan se henne framför mej.. Småmuttrandes.. =) Men hey, jag har juh tränat tre gånger den här veckan iaf....

Idag är det back to work som gäller.. Å här ska jag va till söndag kväll 23.30 Jaa, jag ska juh hem å sova emellan.. Men annars bor jag nästan här... Ser bra ut på lönespecen sen som tur är =)

Mamma å pappa är in town oxå.. Ska släpa med mej brukaren ut på stan sen å säga hej å tvinga mamma att inhandla mat till mej.. Min tur att göra sallad den här gången...
Jag är sjukt sugen på lunch på systrar.. Eller är det verkligen lunchen jag är sugen på .. ;p


klockan 19.00 typ

Jag/vi har ränt på stan i fem timmar ungefär.. Lite oklart vad vi gjorde.. Men glass å mat åt vi.. =) Resten av tiden flöt vi bara runt tror jag.. Med mammi å pappi =) Jag fick mitt beloved balsam.. *Love It* Så klockrent namn.. "Dumb blonde" lixom .. Så passande Hahahah eller inte.. ;p
Just nu har jag nedräkning till klockan blir elva.. Verkar inte hända än på ett tag.. 4 timmar för fan!
Lite oklart vad som händer ikväll oxå. Kanke måste gå hem å städa.. ;p Eller så gör jag som vanligt å låser in mej... Måste öva på engelskan kanske.. vad vet jag... Nähä, vad säger du twin.. Vad har kvällen att erbjuda?
förövrigt är jag allergisk mot människor som sitter på uteserveringar när jag jobbar, dumma bimbobrudar, å störande människor som är tjugonånting men uppför sej som 15... Varför lixom?? Jag blir irriterad...
Jag har fått flip flop från lunarstorm idag.. Det va kul.. Måste snarast gå in dom... Nu kanske... Skriver juh inge vettigt ändå.. Ord sammansatta till meningar...  Har ni otur återkommer jag med mer svammel... ;p


Klockan 22.00

På mitt jobb får man mycket "tänktid".. Idag har jag tänkt fram att jag är en rastlös människa med damp stundtals..
När jag är på jobbet vill jag hem.. När jag är hemma vill jag bort... Varför är man sån? Aldrig nöjd lixom..
Nu är det en timme kvar tills jag slutar.. Å jag ska hem å städa.. Såna där grejjer man säkerligen gör mitt i natten... Men när ska jag annars göra det? Jag som jobbar jämt? På mina få lediga dagar vill jag faktiskt va ledig.. Jaa, förutom träningen da.. Men den är juh kul än så länge.. (Nästan alla dagar)
Alltså blir det ingen utgång idag.. Det pallar jag inte med... Vädret är piss oxå. Lagom road över att jag måste cykla hem i regn!! =( Min ekonomi är piss förövrigt oxå.. Jag kan inte spara.. Det är helt omöjligt!! Jag måste verkligen lära mej det.. Å det snart helst... Iofs vet jag juh att jag måste, men skiter i det ändå å tänker att det ordnar sej.. Å om jag dör imorgon, varför ska jag då ha massa pengar på banken? *Bara undrar* mina löner som ramlar in nu går det mesta till venezuela.... Dit jag längtar ihjäl mej!! ge mej november nu!!!! (Vem fan längtar till november i juli förresten?) När jag åker dit ska jag se ut som twin så jag kan ha hennes kläder.. Å köpa mej bikinis på HM för 98 spänn per del.. Nu när jag har tuttar för tre kostar dom 298 per del typ.. Kul va... Iofs hade jag haft silokonpattar hade jag kunnat haft såna där minimala trekantsgrejjer.. Men det är inte aktuellt med dessa tuttar! Nu skiter jag i bloggen för dagen å återkommer med mera intressant dravvel imorgon...

Sweet Dreams*

Kommentarer
Postat av: Twin

Jag har fortfarande inte slutat skratta :P Småmuttrandes? :P Småsväranes snarare ;)
Love

2007-07-06 @ 13:01:18
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0