"Att Göra En Jocke"

Det hela är mycket enkelt... Man påstår att man ska dyka upp på ett ställe, sen gör man inte det... Enkelt va... Detta hände i onsdags.. Det va inte första gången, å jag blev inte förvånad... Kanske inte den sista heller.. Vem vet.. men nu vet ni hur man gör "En Jocke" iaf...

Jordgubbar å vin va det i onsdags alltså... Mumsigt väre.. Vi skulle absolut inte gå ut.. Klockan ett säger jag, "Vet du, sista beställningen är väl halv två va?" Twin sa, "Vi drar" Tänkte gå till Harrys, men dom stängde lixom ett.. SÅ vi tänkte dra hem.. Upptäckte koriander efter vägen.. Vi drar in.. Sista beställningen där va tio i två.. =) så varsinn drink blev det.. Å skaka rumpa va ett måste.. så det gjorde vi i en halvtimme, 45 minuter (??) lite oklart med tiden där... DJ va Peter Siepen, å han bjöd på nåra skratt.. Å massa bra låtar =) Mindre bra va att jag blev stämplad på foten av en jävla kärring med klack.. Det gjorde ont å jag har blåmärke.. Kvällens roligaste måste ha varit  "Dancing Queen" hon ville hela tiden dansa på oss.. MYCKET oklart varför... Hamnade i säng runt halv tre å tvärdäcka.. Grymt slitna tjejer...
Torsdagen va våran lediga tillsammans... Fram för fler såna.. Vi hade grymt trevligt =) Mat på systrar.. Lite spring på stan.. Mycket kaffe... På kvällen va det träning såklart.. 55 minuter spinning.. Jag trodde jag skulle dö efter. Det hade jag dock inte tid med.. Skulle juh köra rygg/axlar.. Vilket jag även gjorde.. Idag har vi kört spinning å bröst/armar.. Jag är helt slut. Men alla veckans åtta pass är nu avklarade å två dagars vila väntar mej.. Fy faan så skönt!! Bara för att på måndag inse att jag har åtta nya pass framför mej... Men jag ska väl ta mej igenom dom oxå! =)

Idag ska jag få sluta mellan fem å sex.. Fy satan vilken lyx.. Frågan är bara vad jag ska hitta på.. Borde gå hem å städa.. Men det vet jag inte om jag har större lust med.. Ska se om jag inte kan bli inbjuden på kaffe istället.. Eller tvångleka med syrran kanske.. =) Får väl se vad jag kan hitta på...

Annars innehåller helgen naturligtvis jobb.. Precis som att jag skulle ha nån fritid... Nästan bara fyra veckor kvar nu.. Sen lugnar det ner sej lite som tur är.. Har ingen lust att det blir för mej som det blev för en kompis...

Återkommer sen kanske.. Nu måste jag ha mat i mej annars blir jag folkilsken!!

Kommentarer
Postat av: sandriss

jag ska göra en jocke.. =) väääl ilsken kan du va!! ;)

2007-07-13 @ 15:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0