Tisdagskväll

*Jag har fnittrat som en fjortis..
* Jag har druckit 100 liter kaffe...
*Jag har pussats lite..
*Jag har skrattat massa..
*Jag har legat lite...
*Jag har sett en hel del på tv/film....

Jag har haft nån slags "maratondejt".. Å det blev absolut inte som jag tänkt mej.... En dag i taget är det som gäller nu.... Först tänkte jag hejdå, vi ses om fem år igen... Va tokigt det kan bli....

I övrigt händer inte så mycket... Jag sticker till mamsen idag.. Bara Jess har tentat klart...
Nu ska jag återgå till sängen å vakna med The Voice i fyrtio minuter.... Sen skulle jag kunna gå hem å grejja... Men det är jag alldeles för lat för, så det skiter jag i....

GONE*

Nu har jag vaknat klart med The Voice å väntar å väntar på smset som aldrig verkar komma.. Har du tentat klart snart? Jag är rastlös hjärtat.. ;)
HAHAHA Ikväll ska jag på fantastisk hockey.. Men det gör inget.. Det är hockey iaf.. =) Vilket gör mej happy såklart...
Hörredu twin, varför har du aldrig nå smaskigt jag kan smaska på såhär på morgonkvisten?? En lussebulle tex.. ;) Kaffe vore gott, men jag orkar inte göra det, så jag väntar tills jag kommer upp till uni...
När jag har tråkigt dravvlar jag.. Ungefär som nu.... Jag ger mej..

GONE* (igen)

Kommentarer
Postat av: Jess

mmmm... tack för att du tänkte på mig... Puss

2007-12-15 @ 00:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0