Suget

Jag är lite bloggsugen... Vet bara inte vad jag ska skriva om....
Det hände juh lite som sagt förra veckan... Men jag vet inte hur mycket jag vill skriva om det... Eftersom jag själv är ganska förvirrad å inte alls hänger med.. Men jag tar väl mitt eget råd, å bara flyter med... Är nog lika bra...

Precis just nu sitter jag å trycker i mej massa godis.. Grymt bra för figuren har jag hört.. ;) Det skiter jag i, för nu gick jag nog i kloster tror jag... Jag ska sluta ligga! (Hahahaha, stor risk)

Jag har ett problem.. Folk vill att jag ska följa med ut på juldan... Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. Jag tar det beslutet en annan dag... =)

Idag har jag fanimej hållt igen sen halv åtta imorse.. Jag har ilskat mej som faan på idioter som inte har vett att handla julklappar i tid... Utan koffein i kroppen är jag lite grinig av mej.. Utan nikotin är jag ännu värre.. Å just detta va jag klockan tio imorse när jag va ute på uppdrag... Efter en del arga blickar å nåra vassa armbågar så va uppdraget slutfört.. Sen gick jag hem å drack kaffe.. Genast blev jag snällare.. Å styrde till matlåda å paketinslagning.... Nästan allt är klart nu.. Gissar på att lördag eller söndag natt blir toksena.. Så jag ska bli klart med allt.. Lite städ å pack kvar.. Å en eller två klappar... Det fixar jag säkert snabbt.. Eller?

Har snöat in totalt på Lillasysters - Umbrella.. Mycket bättre än när Rihanna gör den... =) Den går på reapet nu..Å jag tycker att han som sjunger har sjukt porrig röst mmmmmmmmmmmmm... =)

Äh, jag ger mej nu..

GONE*

Kommentarer
Postat av: Sonia

Arga blickar och vassa armbågar två dagar före jul afton??? är du inte klok!? Nu får du bara strumpor av tomten...och läser han din blog...ja du...då kanske du bara få en strumpa...stackars dig...tur jag har tänkt på dig.

2007-12-21 @ 21:24:54
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com
Postat av: Jess

Ja du, du vet vad jag vill... mmm... I want you for Christmas present...

2007-12-21 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0