Sockerkickar

Mhmm det är min grej idag.. Jag är sjukt trött.. Men jag får väl skylla mej själv I guess! Planen va att jag skulle styra till allt lite snabbt inatt.. Jag styrde iaf till klapparna, disken å lite städ innan jag däckade av trötthet i sofffan.. Så inatt blir det promenad genom tunneln igen... Hejja! Jag måste juh packa oxå.. *Suck*
Nu tycker orsaken till att jag är kvar på juldansen att det är en passande grejj att ligga å spy idag.. Vi hoppas på matförgiftning å ingen magsjuka tack!!

Idag har jag lyckats vara effektiv på jobbet.. Allt för att inte somna ståendes typ.. Golvtorkning å så har jag pyssalt med såhär på morgonkvisten...

Nu ska jag gå igenom mina andra bloggar medans golvet torkar så får vi se vad dagen har att erbjuda sen...

GONE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0