~SedelHora~

Hahaha jaa, det uttrycket koms på idag i en av mina å J's oändliga konversationer... Mycket enkelt, jag gillar pengar å horar till mej dom... (Jobbar som pers ass alltså, om nu nån skulle tro nåt annat) Sedelhora it is!

Nu är det så här att tomten kommer om 4 dagar! Vilket betyder att jag ska jobba i fyra dagar... Sen stressa hem till mamma å äta mat.. Hem till moster för fika å klappöppning.. Det enda jag önskar mej är en rosa kamera å jag kommer grina om jag inte får den... =(  Fast det är klart eftersom jag horar så duktigt nu under jul å nyår kan jag köpa den sen... Jag måste faktiskt oxå spara pengar till både Bryssel å Portugal... Å jag vill åka till New York å London... Jag kanske måste hitta mej ett nytt jobb.. Eller en rik karl...  Eftersom jag är ledig på juldan så sover jag över.. Det är nåt slags tjat om att jag ska va kvar till annandan, men det vet jag inte om jag vill.. Den där juldansen känns som att den kvittar... Å jag börjar faktiskt jobba 13.30 på annandan.. Vem vill köra mej till jobbet lixom... Nää, det tål att tänkas på...
Alla julklappar är inköpta.. Dock har jag glömt att slå in nåra, så det får bli ett nattligt projekt nån dag... Tänkte göra kola att ta med oxå.. Men det kan jag bara glömma, om jag inte styr till det imorgon på mina fem lediga timmar...
Då hade jag även tänkt att städa lite. Packa lite... Å styra till mat inför helgen... Jaha, å jag är superwoman eller?? Jag gör så mycket jag hinner helt enkelt!

Hmm... C har styrt till det för sej å jag undrar om jag måste ge upp ensamhetsrätten på henne... Men okej då.. Får väl göra det då...  Bara jag får låna sängen ibland så.. ;) Fröken är livrädd å jag försöker lugna henne.. Fastän det inte riktigt är mitt område..... Jag kan låssas att jag är bright... ;)

Vad ska jag skriva mer om da? Det har juh inte hänt så mycket.. Inget dejtande, inget liggande...

Joo, jag vet.. Jag va på kräftskiva igår... 19/12 -07 Å vet ni, det va precis lika gott som om det vore augusti! =)
När det va uppätet å fikat å så drog jag med syrran hem å spelade en låt på giutarhero... Jo, för det va juh säkert min grej.. Shit va dålig jag va.. Men det va lite kul, så jag måste nog öva fler gånger... =)

Nu ska jag grejja i ordning det sista. prata vidare om helt oväsentliga saker med J, sen gå över vägen och sova... Efter dubbelavsnitt av Sex And The City och ett  avsnitt 2/1 män.... Perfa att somna till...

GONE*

Kommentarer
Postat av: Sonia

Var var du på kräftskiva då? låter gott!

2007-12-20 @ 22:25:36
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com
Postat av: Twin

ja för du hann nog med kola idag. Uppenbarligen har jag styrt såpass att det inte är något hemlighetsmakeri vems jag är längre :P

Love ya, tack för att du tar hand om ågren ;)

2007-12-21 @ 21:21:59
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0