Nähää Da

Trots massa kaffe å en del sockerkickar så är jag inge piggare... Å jag har ingen blogg på gång..
Kan väl berätta att jag rände runt på bergvik i flera timmar igår.. Med Tess.. Å som en liten överraskning dök älskade Jess upp.. Å lite senare hennes man å två barn.. I like!! =) Jag fyndade inte mer ån en tröja åt mej själv.. Å varsinn till dom två godingarna i sikfors... =)
Vi svullade mat på subban å drack latte på rondellen.. Smaskens..
Sen drog jag hem å pysslade lite.. Skruvade ihop min julklapp (under många svordomar) å så....

Däckade i soffan vid halv tolv.. En stund iaf.. Raketer är djävulens påhitt, å det tyckte jag även om min telefon när den ringde 01.14.. För att inte tala om svordomarna jag tänkte om tidningsbudet 03.37.. Ni ska inte tro att dom  smyger in tidningsjäveln!!

GONE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0