Mycket Om Lite

För en stund sen skrev jag ett långt inlägg om det ena å det andra... Det försvann! Jag blev ilsken å sa att jag inte skulle skriva nåt nytt... Nu ångrade jag mej å ska visst skriva ett nytt!

FREDAG:  Jag vaknade med the voice... Fördrev tiden med att blogga å surfa... Efter en evighet pep det äntligen till i det där som kallas telefon... "Klar Nu"  Jajjemän, på med skor å jacka å ner till bussen som tog mej till uni... Fick mitt efterlängtade kaffe (hörde nå dumt om att jag är lite grinig innan jag fått morronkaffe.. Dumheter säger jag!) å satt å diskuterade människor en stund innan vi placerade oss i bilen som tog oss till mitt hem.. Hämtade min packning å begav oss mot hellhole.. Vi roade oss kungligt i bilen genom att sjunga högt å vinka till lastbilar & fartkameror.. Väl framme efter en romantisk lunch så hämtade vi ungarna... Väl hemma drack vi kaffe å fördrev tid mest.... Lite bus å gos hann jag med oxå.... Såklart... Min Ulf (brorsan) hälsade på oxå... Sen hämtade pappa mej... Vi skulle se på hockey... Ja blev dock placerad i ett utvisningsbås ganska omedelbart.. Men hey, jag kände mej som hemma... ;) Fick svara på frågan "är du kvar i karlstad än" flertalet gånger... När hockeyn va slut lockade sängen en aning... Jaa, efter lite surf å tvtittning alltså....

LÖRDAG:  Efter att den ena katten väckt mej tjugo gånger insåg jag att det bara va att gå upp.. Å frukost med min familj.... Drack kaffe å löste melodikrysset.. Som om jag vore en pensionär! Det va ganska mysigt dock... Dusch stod på schemat härnäst.. Lite tjejgrejjer å sånt oxå.. Smink, hår.. Ja, ni vet... Väl klar med det var det dax att åka ner till lilla samhället.. What can I say, det ser ut som vanligt å tog inte allt för lång tid att klara av...
Hem å invänta den lilla busen som skulle komma.. Ni ser juh, hon är full av bus... =)   
image21
Hon är även ungefär den goaste som finns... Vi busade, vi pussades, vi kramades, sen busade vi lite till...
Brorsan va med oxå.. Vi umgicks ungefär hela dan... Efter att dom hämtat trollet så drog jag å brorsan ner till min andra familj... Helt sjukt vilken kärlek jag känner för dom <3 <3 <3  Vi tittade när Liam å Daniel spelade tvspel... Inte visste jag att det va så kul å titta på det... Det bjöds på många skratt vill jag lova..
Hemfärd blev aktuellt å sängen lockade... Men innan det hann jag prata lite med bästis på msn.. Alltd lika roligt..

SÖNDAG: Vaknade av telefonen.. Det va storebror till busungen som ringde.. Han tyckte att det va grymt orättvist att inte han va här på lördan.. Klart u ska komma hit sa vi.. Vid halv tio stod han på trappen... Full rulle från början.. Han hittade min sminkväska å gjorde sej vacker.. Han använde ungefär allt jag hade i den, så ni kan tänka er själv kanske... Vi lekte detektiver oxå. Men det spårade ur å slutade med att vi byggde koja istället... Ni hör juh vilken supernanny jag är.. =)
image23
Aldrig nånsin kan han va normal på ett kort... Men vad gör väl det... Han är juh go ändå...  =)
Efter att vi smaskat i oss mat  tog min mamma med sej ungen ut å klättrade i träd... Jag å pappa drog på hockey i Karlskoga.. Bofors förlorade å jag tyckte att det va sådär kul..
image24
Kunde lika gärna ha styrt med det andra erbjudandet jag fick.. Hade nog varit lite roligare.. Men är man vång så är man... Fixa attityden apa!

Nu närmar det sej natti.. Men innan jag fårgöra ett avslut här säger sandra att jag måste säga nå fint....
image25
Vad kan jag säga mer än att jag känner kärlek som inte går att beskrivas med ord... <3 <3 <3

GONE*

Kommentarer
Postat av: zantoo

melodikrysset fia??????? följ med å plocka kottar.. fab så mkt roligare.. =) jag känner kärlek till dig oxå min lilla lurv!! PUSS*

2007-12-17 @ 00:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0