Lösenord?

Japp, jag tror att jag ska börja med det... Enbart för att ha koll på vilka som läser =) Jag kan va nyfiknast.. Så fråga så får ni lösenordet...  Ni får en vecka på er.. Om en vecka kommer jag alltså ha lösenord för bloggen... Å så är det!

Vad händer annars då? Nää, det är inte mycket..  Varit på Bergvik idag.. Åt på subway... Satan i gatan va gott det va.. Där kan jag äta flera gånger i veckan... =) Å nu är precis varenda julklapp klar! Bara lite inslagning kvar minsann... Duktiga jag...  Efter Bergvik va jag bara hemma en pyttestund sen drog jag till moster på middag.. Favvomaten kan man inte gärna tacka nej till.. ;)

Nu sitter jag på jobbet... Händelserik dag, trots att jag faktiskt sov till halv elva.. Vilket inte är klokt..  Jag har väl inte sovit längre än till åtta på hundra år.. Vad hände lixom..

Som väntat blev det inge igår.. Vet inte ens varför jag tänkte tanken.. Jag vet juh hur människan funkar... Aja, nu är det slut frågat! Inte mitt bekymmer... Jag skiter i det.. Även om jag gärna beklagar mej över att jag inte får nåt.. HAHA

Nu blir jag beskylld för saker oxå.. Hahahahaha.. Kan väl inte jag rå för =) Eller va det möjligen yttepyttelite mitt fel.. (Det erkänner jag aldrig)

Nää, orkar inge mer...

GONE*

Kommentarer
Postat av: Tobbe

ALLT är ditt fel, men du vet vad jag sagt... ;)

2007-12-06 @ 22:22:38
Postat av: Jess

om inte jag får detta lösenord... då kommer jag att bli bra arg....

2007-12-06 @ 22:38:36
Postat av: Kerstin

Skulle bara våga att inte ge mej lösenordet...!

2007-12-07 @ 07:28:51
Postat av: Karin

Du är en tönt.. bara fjantar använder lösenord... =))))

2007-12-07 @ 19:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0