Karaktärlös

Fullkomligt... Jag hade inte alls bestämt nånting för juldan.. Nu ska jag tydligen på fest å leka jag har aldrig å dricka lakritsshot.. Vad hände? Det kommer säkerligen bli kul, det tvivlar jag inte en sekund på... Men hur roligt blir det att jobba på annandan? Inte alls I guess.. Men äsch, jag börjar juh inte förrens halv två.. ;)

Nu är det hemgång om två timmar.. Jag ska gå i tunneln jag är sjukt rädd för... Väl hemma ska det packas, slås in dom sista och helst städa... Blir nog en sen natt inatt...  Massa kaffe kanske...
Äsch,  jag styr till det där fort som fan..  Nåra timmar sömn ska jag väl hina med innan jag börjar halv elva imorgon igen.. =)


GONE*

Kommentarer
Postat av: Sonia

Du kanske ska köpa Skunk spray,Fia...helt lagligt i Sverige, och hjälper till och med att identifiera en eventuell angripare...
http://www.stgeorge.se/shop/

Då blir det inte lika läskigt i tunneln...önska dig det av tomten.

2007-12-22 @ 22:10:14
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com
Postat av: Fihja

Jag brukar faktiskt inte gå igenom den där tunneln när jag jobbar, jag brukar alltid gå hem till ne kompis.. Men inatt ska hon ha loverboy där å då fick jag gå hem.. =(

2007-12-22 @ 22:15:03
Postat av: anna

ja, nu har jag tjatat på jessica att hon i sin tur ska tjata på dig, så nu ser du till att förgylla vårt party på juldagen. Men det är väl inte svårt för en fia :)

2007-12-22 @ 22:51:51
Postat av: Fihja

Nää, kan juh absolut inte va svårt =)

2007-12-22 @ 23:07:45
Postat av: Jess

Jag blir ju bara sååååååååå glad!!!!!!!

2007-12-23 @ 09:08:48
Postat av: Twin

Du kom hem säkert iaf :) Love ya'

2007-12-23 @ 12:01:02
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0