Igen Da

Men det är väl ändå världens pissigaste väder ute.. Ååååååååååå va tråkigt!!! Iofs är precis allt tråkigt nu..... Uttråkad så det är inte klokt!! Ont har jag oxå.. Förbannade jävla visdomstand!!!

Nää, ge mej nån slags aktivitet nuuuuuuuu!!!!! Seriöst alltså.. det verkligen kryper i hela kroppen!!!! Att efter två veckor utveckla nåt slags beroende verkar inte klokt.. Att det dessutom är av en människa stör mej nåt så förbannat... Men pratar man i stort dygnet kanske det bir så... När nu människan helt plötsligt har hittat annat att göra är det inte alls kul längre.. Jag är juh van att personen är med överallt... Jaa via msn alltså... Nu är det skittråkigt att inte ha nån att berätta varje grej jag gör.. Eller som nån annan gör.. VAFAN!! detta beroende ska jag genast bli av med.. Nu är det avvänjning som gäller.....

HAHAHA nu kom Cissi hem från tandläkaren å låter inte riktigt klok.. Så jag ska skratta åt henne en stund... =) Fast det kanke jag  inte får.. (Det gör jag ändå) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

GONE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0