Häjj Dä Ä Jag

Mhmm här är jag... Saknat mej? Kom igen, nu lite iaf väl? ;)

Jag har hunnit med massa saker sen jag skrev sist juh.. Jag har varit hos mamma.. Jag har pussats med fyra helt underbara ungar.. Jag har träffat min fina tjej... (Även mamma till två av ungarna) Jag har shoppat, jag har julpyntat.. Jag har minsann bakat.. (jaa, lite fusk va det) Jag har kokat kola vilket resulterade i brännblåsa.. Som om det inte blir nån mattvätt så blir det fan ingen mer kola.. ;p Jag har varit fantastik, underbar, go å bäst i två vecckor. Men det har nog gått över nu vad det verkar... Jag har uppenbarligen blivit saknad.. (men det erkänns aldrig) Jag har varit i Kristinehamn å sett insidan av Tess mage.. Det va lite coolt måste jag erkänna... Jag har druckit 100 liter julmust å det är flera dagar kvar tills det är jul... What can I say.. Det är juh så jävla gott!! =) Hmm vad har jag gjort mer? Jo, jag har fanimej shoppat klart alla julklappar utom en som jag lixom fick tänka om med... FAAN oxå! å för att va jag så är det rätt bra gjort att klapparna är klara... Jag som panikhandlar dan innan julafton annars...

I helgen är det 25års kalas på gång... Det ska drickas sprit minsann... Gärna en hel del... det va ett tag sen nu å jag är suuuuuuuugen.. Mest på att skaka rumpa.. Å eftersom jag inte är så himla bra på det i nyktert tillstånd så berusar jag mej helt enkelt... ;)

Imorgon kan det hända grejjer.. Återstår att se om det bara är käften som går.. Igen... *Suck* Annars får det hända grejjer på lördag istället.. För nu är det minsann dax.. Å så är det bara.. It's been a while since om jag säger så....

Jag borde eventuellt ha gjort en längre uppdatering, men det orkar jag inte med... Klockan är mycket å jag är trött...

GONE*


Kommentarer
Postat av: ~Jess~

I need you with me right now... That's for sure...

2007-12-05 @ 13:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0