Gott Nytt År

Jahapp, så va det nyårsafton da.. Jag jobbar såklart..  Vad annars lixom.. Men det gör inte så mycket.. Nyår är överreklamerat... Ännu en ursäkt för att supa sej full.. Å visst det skulle jag oxå kunna göra om jag vill när jag slutar.. Men orka.. Jag är fullkomligt dödstrött... Å jag har ingen lust att vara bakis på min lediga dag imorgon.. Jag har annat för mej.. Som att slappa å glo på film å så...

Så när jag slutar strax efter tio så studsar jag över till sambo.. Är hon inte på fest då så skålar vi in nyår i mineralvatten å sen går jag å lägger mej.. roligare än så blir det inte.. Å det gör mej absolut ingenting!!

I andra bloggar har jag sett att dom gör summeringar av 2007.. Det kommer ikke jag göra!  Läs bloggen så vet ni vad jag har gjort lixom...

Däremot så ska jag önska alla gott nytt år! HOppas ni mår skit å piss imorgon!!

GOTT NYTT ÅR!!!!

GONE*

Kommentarer
Postat av: Sonia

Du ser lite avundsgrön ut Fia...Nyår behöver inte vara supande...titta på mig, ska vara nyckter i kväll ( och kanske lite grönaktig också)...Nyår utan en dropp vin...sniff, nej ush känner mig grönare och grönare...varför skulle du påmina mig om det!

2007-12-31 @ 14:19:18
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com
Postat av: Fihja

Är jag inte alls faktiskt.. Jag tycker det ska bli sköönt... =)

2007-12-31 @ 14:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0