GoMorron Da

Igår skulle jag se film när jag kom hem efter jobbet.. Med hem menar jag till Cissi.. Orkade inte gå längre än så.. Jag tryckte in Boondock Saints i dvdn medans Cissi sprang omkring å grejjade... Jag sov innan hon hade lagt sej.. Gissa om jag va trött.. Det va gonatt rakt av.. Jaa efter pussKram Natti med J såklart.. ;) Annars kan man juh inte sova..

Jag har hört rykten om att det va drag på krogen igår... Vissa kommer hem med trasiga fötter å får lax på ögat å så.. Men jag i mitt nya nunneliv gick å la mej.. Inge spring på krogen å femitvå ragg här inte.... Inte för att jag va sugen heller.. *Intalar Mej Själv*

GONE*

Kommentarer
Postat av: Sonia

Kloster liv it is...

2007-12-22 @ 12:14:33
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0