Det Händer Grejjer

Neverever lakritsshot och "jag har aldrig" igen! Neverever fest innan jobb igen!! Neverever vakna på fullständigt helt fel ställe... Jag menar inge illa med det.. Men numera ska jag alltid sova hemma/hos mamma!
Jag festade till det på juldan alltså.. Kul som faan va det.. Även om jag gulligullade med precis helt fel människa på dansgolvet.. Fan oxå!! Lite ångest för det då... Människan är juh upptagen vad jag har hört... Aja, skit samma! Gjort är gjort lixom.. Det va betydligt roligare än vad jag hade väntat mej iaf på den årliga juldansen... Mycket över förväntan...

Tomten va relativt snäll mot mej även om jag inte fick kameran jag ville ha, så kom tomten med andra bra grejjer.. Som pengar tex... Pengar som idag köpte mej fyra nya tröjjor. =) Bla en som jag gått å spanat på i flera månader på.. Den va sänkt med 300 idag.. Jag slog till.. (Tack mamma) På Gina Tricot va det billigt som fan.. Ett linne, en långärmad tunn tröja å en tjock tröjja... (Tack syrran) Syrran gav mej en annan grej som jag faktiskt oxå hade önskat mej.. ett avlastningsbord, som blir sängbord hemma hos mej.. Så imorgon ska det skruvas....

Jag snodde en bild i Sonias blogg som jag oå tänker lägga ut...
image26
Mina kusiner och kusinbarn som jag firade jul med... (Hoppas jag fick göra så Sonia, annars tar jag bort den)

Julen har varit bra som fan... Jag har hunnit mycket trots att jag även har jobbat..
Frånåmed 1a januari gäller det.. J å jag har en deal... Hoppas det går bra .. ;)

GONE*

Kommentarer
Postat av: Sonia

Man ska inte ångra nåt...och man ska aldrig säga aldrig!
(Det är helt OK att låna bilden)

2007-12-27 @ 17:55:08
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com
Postat av: Fihja

Hmm... Det har du rätt i Sonia...

2007-12-27 @ 18:21:17
Postat av: anna

Jag lyckas alltid när jag är full o tycker att jag är jordens bästa förmedlerska. Men det är visst inte första gången jag lyckas få till en konstig ångest hos dom jag så snällt skickar hem tillsammans. Det är kanske ingen framtida karriär då jag förmodligen skulle avbefolka denna jord, snyft. Och angående vår lakritsblä så hade den en enda bra verkan, jag behövde inte tillbringa kvällen i den berömda helveteskön till toa. Men i fortsatta juldanser så kan man nog alltid kissa i buskarna utanför, för denna baksmälla tog alla rekord......

2007-12-27 @ 21:00:35
Postat av: Fihja

HAHAHA... Jag skyller ingenting på dej... Mest på den människan som släpade med mej hem.. Vad alla har varit bakis.. Jag va inge bakis, dock trött som ett as..

2007-12-27 @ 21:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0