Ånger?

Alltså man ska juh faktiskt inte ångra saker.. Man ska bara se framåt å aldrig bakåt... Men just nu tittar jag lite bakåt å ångrar vissa saker.. Jag ångrar framförallt mitt längsta förhållande.. Allra mest på slutet... Jag ångrar oxå hur det blev efteråt... Men men, vad kan jag göra åt det nu... Inte nåt..

Nähä, jag är inte direkt känd för att vara djup i bloggen så det ger jag fan i nu med.. ;)
Jag undrar lite vad som blev sagt på msn i tisdags.. Jag va säkerligen frispråkig å talade nog om vad jag ville ha... Men alltså.. Efter att 5 tjejer delat på tre flaskor lakritsshot så kan det bli lite frispråkigt... Men det som händer i hedgårdarna stannar i hedgårdarna! Så är det!! =)  Eller jag hoppas det iaf.. ;)

Imorgon blir det nog inte så mycket bloggande... Jag är faktiskt ledig å har en miljon saker att göra.. Som att kika på rean å luncha.. Dricka kaffe.. Städa.. Laga mat inför helgen.. Helst tvätta lite oxå.. Hejja mej!

GONE*

Kommentarer
Postat av: Jess

Damn right... What's been said here stays here...

2007-12-27 @ 22:25:11
Postat av: Sonia

TRE FLASKOR? Blev det TRE hela jävla FLASKOR? Och jag undrade hur jag blev så ful med tre ynkliga öl och "några" shots...Hur hittade jag hem, egentligen?

2007-12-27 @ 22:30:46
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com
Postat av: anna

ho ho, jag är fortfarande väldigt...eller snarare ganska ångerfull att jag bara var tvungen att tycka att all denna lakritsblä var skitbra just då, men den ångern ska väl förmodligen ge med sig inom kort. vad
gällande det andra så kan jag väl säga att vad som sagts i hedgårdarna stays in my head, eftersom jag knappt minns hälften av denna avslöjande kväll, men om jag börjar att minnas det om 50 år på hemmet så kan jag inte lova att det fortfarande stannar i hedgårdarna.

2007-12-28 @ 21:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0