Amäh!

Varför bloggar ine folk en gång i halvtimmen? Förstår ni inte att jag har lite tråkigt?  Eller lite å lite.... Snart är det iaf hemgång för dagen... Man kan säga att jag längtar! Hem å packa står på schemat.. Men först ska jag ta mej igenom tunneln.. Igen...

Ännu en julklapp har hamnat i min ägo.. Jag måste ha varit svårt snäll i år... Det har juh inte ens vart julafton å jag har redan fått fyra stycken =)

Imorgon styr jag stegen, eller pappa  bilen, mot lilla hellhole ännu en gång... Feta i mej mat å öpnna mera klappar... Tisdag super vi till å onsdag jobbar jag..  Jämt ska det va så himla påställt da!


undrar om jag lyckas komma ihåg allt imorgon.. Kanske borde göra en lista!

GONE*

Kommentarer
Postat av: Sonia

Jag ser också framemot att se dig här i Helvetesfors...

2007-12-23 @ 21:43:45
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com
Postat av: Fihja

Vi ska bli fulla och omöjliga.. Peter får köra på onsdag =)

2007-12-23 @ 21:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0