Separationsångest

Jaaaaaaa... Jag kommer dööö..... =( eller kanske inte.. Men lite hårt kändes det faktiskt å säga hejdå..  Vi har sagt hejdå förut, många gånger lixom...  Men just idag va det töligt.. Mest för att jag vet att människan inte har en dator numera da... Min slänga käft människa lixom.. Visserligen har det varit väldigt lite sånt.. Vi är mer överens nu.. Fast det är juh kul såklart.. =) Å det är juh inte direkt så det va sista gången vi pratade... Visst??

Idag jobbas det...  Å det va fan så fint å bara knalla över gatan imorse... Twin har flyttat.. Risken finns att jag jämt kommer va där... Skyll sej själv när hon flyttar så nära jobbet.. =)
Jag har gjort inköp idag som gjorde mej glad som en barnunge.. Kan det ha vart för att jag shoppade på barnavdelningen? =) Iaf så köpte jag mössa, halsduk å vantar.. Allt med döskallar på såklart... Ååå va jag älskar döskallar.. =) har handlat på Willys med min syster idag... Sen rände vi på stan ett tag.. Fikade/lunchade... Sen drog vi upp till Haga där den nyblivna 15åringen piercade sej i naveln... Oj vilken nervös människa.. Superstirrig lixom... Men det gick så bra så.. Duktig tjejja... ;) Efter det stack vi till holmen å hämtade bilen för att dra till Fröding å  hämta moster.. Uppenbarligen kan hon inte köra i stan... Fikade lite med henne.. Sen va det bara att dera till jobbet...

Slutar om en timme, å då sticker jag över gatan till mitt andra hem.. Det är kallt å jag har ingen cykel å på tok för lite kläder på mej.. Jag MÅÅÅÅSTE köpa en jackjävel snarast! Förövrigt är jag vrålhungrig å ber en bön om att Twin har lite nötter kvar jag kan trycka i mej.. Å kaffe så jag får upp lite värme.. För nu är det faan bra kallt... Hej Höst lixom...

Jag kan inte påminna mej om att jag gjorde nåt kul igår... Småshoppade lite.. Hämtade ut nya minipiller (man vet aldrig om det ska liggas) å bar grejjer typ.. Eller jooo, en kul grej hände.. Twins mammi å pappi körde ut oss till Maxi.. Där klev vi av å trodde att det skulle gå en buss.. I helvete det gjorde.. Vi fick ringa till pappi igen...  Han kom snällt å hämtade oss.. Dessutom skakade han i huvudet åt mej när jag skulle trixa in en gardinstång, mej å en hink samtidigt.. Till saken hör även att jag inte är den direkt smidigaste människan.. Såg nog kul ut iaf.. Twin packade upp grejjer å jag bara va.. Hjälpte till lite då å då med det jag kunde...

Nu ska jag göra ett sista ryck för dagen, sen gå å krypa ner bland en miljon kuddar å bara värma mej..

GONE*

Kommentarer
Postat av: Marie

Taaaack för underhållningen, du lyckas alltid förgylla dagen en stund! hihi!

2007-08-30 @ 14:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0