Om Allt Och Inget

Länge sen igen.. Det blir så när man har mycket att göra.. ;) Har jobbat pyttelite.. Tränat lite... Flängt omkring massa...
Det här med att jobba pyttelite passar mej perfekt... Man hinner med annat oxå.. Som att träna.. Man hinner träffa folk i mer än tre sekunder.. Man hinner även att åka å hälsa på folk...

I onsdags jobbade jag 2.5 timmar.. Hem, in i duschen, packa å sätta mej på bussen.. För er som inte vet så innebär mer än tio minuter på en buss damp big time.. Cissi vet så hon ringde å underhöll mej en stund.. =) När vi inte pratade hade jag stora svårigheter med att sitta still.. så jag pratade en del i telefon, jag underhöll mej med att både surfa och msna på telefon å tugga tuggummi högt och störande.. =) (Det är inte roligt att åka buss med mej) Destinationen var Örebro... Väl där blev jag mött av Sandra och Marina... HEmt ill Sandra efter en mellanlandning på ICA... Man måste faktiskt äta... Vi skulle äta lax.. Jag åt mej istället mätt på nötter... Så det fick bli en pytteportion mat när den va klar.. Framåt tio eller så blev jag hämtad.. Jag föredrar faktiskt att sova i en säng istället för en soffa... Uffe får stå för sängen.. Väl hemma efter lite byte av bil å blablabla däckade vi nog ganska fort både han å jag.. Med andra ord inget sex.. ;p Klockan ringde nån gång före sju morgonen efter.. Jag blev skjutsad till Sandra.. Efter lite frukost vilade jag lite.. Sen åkte Daniel å jag  å tömde förråd.. Vi bar grejjer upp för en trapp så jag trodde jag skulle dö.. Men det va bara att bita ihop å visa att jag faktiskt tränar.. ;) Behövde knappast ha ångest över att jag inte skulle till gymmet då jag va svettigare än efter vilket pas som helst... Tömde ut den där skiten å åkte till tippen å slängde en del.. HAde jag fått rensa hade jag nog slängt nästan allt... För det där förrådet va bland det äckligare... Vid halv två väckte dampbarnet stackars Sandra å sen va helvetet lös.. Dom 2 ska verkligen inte va i samma rum, det är bara så.. *Suck*
Vi käkade lunch på La Baugette.. Sen rände vi runt på stan.. När vi stod å rensade bland skiten vi inte slängt ringde mamma med glädjande besked.. "Pappa är i örebro, vill du åka med hem?" Hell yeah att jag ville... Vid åtta nån gång kom han å hämtade mej.. Mamma Maria va med å jag blev glad.. =) Väl hemma va det bara att slänga sej i duschen å ner under täcket..  Jag va faan så sliten..

Fredag morgon ringde klockan vid sex.. Upp å käka frukost å ner till Jess såklart.. =) Kaffe Kaffe Kaffe.... Vid halv tolv åkte vi å hämtade ungarna å stack sen till Hammarn å käkade.. Efter det va vi hem en snabbis å packade badkläder till ungarna å lite sånt, sen drog vi till beachen.. Jag hade ingen jävla bikini för jag hade inte direkt räknat med värmebölja... Så jag fick nöja med att sola lite.. Inte tillräckligt dock så på måndag blir det solkort.. Va så lugn!! Grythyyteglass är ett måste när man är i krokarna så dit styrde vi bilen efter bad... Den verkligen knullar i mun så god är den... När glassen va uppäten å vi va på gång ut i bilen kom brorsan å farbror Höglund i raggarbilen.. Liam å jag bestämde oss för att åka hem i den.. Å jag tror att han va nöjd.. vi raggade lite på Hfstorg (Det fantastiskt stora) i väntan på att far till barnen skulle komma hem så han oxå fick se.. Väl hemma söla vi massa skit innan Jess skjutsade hem mej... Efter en stund kom trollungarna å det blev det liv i luckan vill jag lova.. Minsta ungen är värre än ett vilddjur..  Men jag älskar dom likt förbannat ändå...  =)
Sömn stod på schemat efter det å sen va det lördag..  Eftersom jag skulle börja jobba halv elva blev det ingen sovmorgon. klockan stod på halv åtta eller nåt... Gjorde oss i ordning å drog till Karlstad.. Upp med väskan å snabbt ombyte sen va det bara att sätta sej på cykeln å dra....
Lite fika på stan å så.. Sen va det dax för kalas.. Ena skitungen fyllde femton.. Fatta FEMTON... Hon va nyss bäbis juh... Vi smaskade kycklingsallad å tårta. Jaa, inte tillsammans givetvis... ;p

Söndag å dax för jobb igen... Idag har dagen bjudit  på kräftskiva.. Å fan va gott det är... Mumma.. =) Jag har det bar  på jobbet jag... Nu väntar jag mest på att klockan ska bli nio å det blir Beck... Sen är det hem å sova..

Imorgon blir det träna å hjälpa twin å flytta.. Hon har paxat mej hela dan nästan.. Hahaha
Jag har fått lite ledigt mitt på dan så då får jag väl ta tag i min packning.. Kanske borde kolla tvättid oxå.. Å Leta jeans.. Har sett att det är billigt nu.. En höstjacksjävel måste jag köpa oxå... Jag HATAR att köpa jackor.. USCH!!
Nu orkar jag inte skriva mer, så ni får väl ha det så bra.. För det ska jag!! =)

GONE*

Kommentarer
Postat av: Twin

Du är min imorgon mohahhahahaha :P

2007-08-26 @ 20:59:02
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0