Naglar å Skadad

Mhmm... Alltså jag vaknade imorse å va grymt glad för att jag skulle iväg å göra naglar.... Jag va glad i 2 sekunder innan jag upptäckte SMÄRTA i högerhanden... WHAT THE HELL!!!! Jag tänkte positivt å tänkte att det skulle gå över... Mmm eller hur.. Skulle inte tro det.... Jag har numera lindad hand.. Men grymt snygga naglar....

Idag drar jag till Hällefors med Erik å Tess.... Mamma är alldeles ensam, jag ställer upp å håller sällis.. Kan juh ändå inte träna.. Fitthand!! Jag har inte tid å ha ont lixom.... =( Förövrigt händer inte mycket.. Igår tog jag p åmej spenderarbyxorna å gick ut på stan.. Jag fyndade.. Yeah baby! Jacka, träningsskor, smink, mössör å annat smått å gott... Bra tyckte jag...

Jag har insett att jag glömt halva min packning.. Men skit i det.. Jag överlever ändå.. Ska juh bara va i skogen va jag vet pga av nykterhetslöfte till mej själv.. Inte en droppe sen 4e augusti.. Jag är faaan bra... Nu ska jag va social..

GONE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0