My Mind Is Set On You

Det får ni själva lista ut vad jag menar med... I never tell.. ;p

Nu är det typ 4 timmar kvar innan jag får gå hem å sen ha min efterlängtade ledighet.. I nio jävla dagar... Sååå skönt ska det bli.. Jag hoppas på sol mest hela tiden.. Å det verkar juh trolkigt med den här fantastiska sommaren vi haft.. Aja, har juh badat nån gång iaf.... Alla gånger utom en har varit vid teatern.. Där man bara ligger för att visa upp sej.... ;) Eller hur va det han sa.. Han den där lite farliga... Hans om jag verkligen inte borde prata med.. Han som jag absolut inte ska umgås med.. men gör ändå.. Det är då man undrar om det saknas hjärnceller under det blonda håret.. Å nej, det är inte han my mind is set on.. ;) Inte nu iaf.. Hahaha


Snart, alldeles snart ska jag gå över till min älskling.. Dricka kaffe å äta vattenmelon... För jag kan va snäll å ha köpt med det till oss... =)  Beck ska vi se oxå.. Om vi har tid... =)

Idag är jag störande mammasjuk å har säkerligen pratat med henne fem gånger.. tur att jag får åka dit imorgon..

Inatt när vi promenerade hem efter dansen möttes vi av ambulanser å poliser.. Jag såg även en blodig kille.. Jag får ont i magen av sånt.. =( Gillar det inte alls.. Inte överhuvudtaget.. Hörde även att det va nåt storbråk på herrhagen.. Har folk inge bättre för sej? Måste juh finnas bättre saker att göra än att bråka? (Ska jag säga hahaha)

Det här måste va den mest  osammanhängande bloggen ever.. Bara massa ord som formas till meningar...

Jag ger mej.. Skriver mer en annan dag istället..

GONE*

Kommentarer
Postat av: bali

Då kan vi ses e oxå ledig efter imorn o jobbar onsdag sen e det lediiigt

2007-08-12 @ 22:03:09
URL: http://bali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0