Känsliga Läsare Varnas

Länge sen jag skerv, å mycket har hänt..
I onsdags va jag ute... Jag hade tänkt ta det lugnt eftersom jag skulle jobba... My ass att det blev lugnt.. Redan hemma hade jag fått i mej 1½ vinare.. Baad for me! väl p åkroegn blev det emr.. Lovely ex hade fram plånboken å jag drack =( började på Harrys.. Vin å tjaffs.. Fortsatte till koriander.. Mer vin å tjaffs.. Även nån shot.. VARFÖR??? Jag ångrade mej så dagen efter.. Dessutom kan ni inte längre kalla mej miss hållihop, för det gjorde jag d¨å fan inte.. Offret va den jag hade tjaffsat med tidigare på kvällen.. Mycket oklart varför jag satt mej i en taxi med honom å åkte till han..  väl där fick jag så jag teg en sekund efter att vi kommit innanför dörren typ.. Å sen 2 gånger till.. Illa att jag hade träningsvärk i benen redan då å den va inte bättre dan efter.. Maj gad!! Men som sagt, jag fick så jag teg.. På natten hade jag även beställt en taxi som snällt väntade på mej när jag vinglade ut genom dörren.. Jobbet va min destination.. Jobbade två timmar som ett lik.. tog mej hem sen för att däcka i sofan.. Tack älskade twin för att du tog hand om mitt ex.. Sov nån timme innan jag skulle upp till universitetet... Dumt av mej att lova att jag skule åka dit.. Dumt av uni som inte hade öppet dit jag skulle.. Men men, twin fick tag på det hon skulle ha, å färden gick tillbaka tyill min soffa för mera sömn...  Började jobba halv tre.. Fortfarande som ett lik.. =( Slutade tack å lov sju!! Det kommer jag va evigt tacksam för... Hämatde en kycklingrulle jag smaskade i mej å sen däckade jag i soffan igen...

Kvart över sex fredagmorgon ringer klockan.. Jag upp, diskade å slet ur sängkläderna.. Slängde mej i duschen å drog vidare till bussen som tog mej till mamma..

Fredan bestod av mys med bebis.. Mycket kaffe... Förberedelser inför lördan å ännu mer kaffe.. räffade mina älskade ungar oxå.. Å jag va glad! Somnade vid tolv eller så..

Lördag.. Hade ställt klockan p åtio.. Men vakande SEX! Verkade inte klokt så jag tvångssov till halv åtta.. Vid nio kom mamma upp å frågade om jag inte va klok som inte sov.. Men det gick juh inte.. Jag försökte faktiskt.. När jag va duschad å klar kom Pilli å hämtade mej.. Frukost på kringlan... Hem till henne å invänta dagens stjärna.. Det va juh möhippedax!!!!! DAmen ifråga klev av sitt tåg elva i Karlstadd å blev upplockad... Vin börjades dricka snabbt för hennes del... Väl i Hällefors fick hon byta om bli sexy sjuksköterska.. Det ryckte i baugetten på nån å vi dog av skratt.. =) Efter påklädning å sminkning va torget destinationen.. Där såldes det diverse grejjen å bruden tjänade grymt bra åpengar.. Trots att BopBop va största inkomstkällan.. Efter det skulle stjärnan få skjuta.. Värsta GI Jane va hon =) Grymt träffsäker trots alkoholintag.. ;) Mat va det som stod på schemat efter det.. I Hällefors är inte utbudet så bra, så det fick bli pizza... Flygning kom härnäst å damen ifråga va grymt nöjd.. =) Fick flyga över barndomshemmet å så....  SnikPilli snikade in sej i planet oxå.. Vilket hon säkerligen ångrade när hon kom ner..  Hon hade nämligen blivit åksjuk.. =) Det är inte alla som kan skryta med att dom har fyllestyrt ett plan, men GI Jane kan =) Nu närmade det sej slutdestinationen Karlstad.. Efter en snabb bilfärd.. (Jaa, för vissa iaf, jag åkte med RallyTina) Smink å hår fixades å vid åtta eller så började jag dricka.. Smakade förjävligt... Men det gick juh uppenbarligen ner.. *Suck* Nöjes bestämdes det att det skulle skakas rumpa på... Oklatr om det blev så mycket skak.. Blev nog mest bråk å glaskastning.. Tur att vi inte är osams så länge.. ;) Efter stängningsdax blev det mer bråk å jag har insett att det är dax att sluta festa! Å det på ett bra tag.. Det är INTE okej att uppföra sej så... Inte överhuvudtaget!
efter mat å mera bråk så va det dax för hemgång.. Jag skickade hem en tjej i taxi å tog den andra med mej på promenad.. uppenbarligen fick vi sällskap för det låg nån form av 22åring i sängen när jag vaknade.. vilket iofs va ganska svårt att undvika eftersom han va storsnarkaren... Men vad gör väl det, hans mamma va juh från Tensta... Hahahahahahahahahahaha

Söndagen spenderades på burger King, Rådhuscafeét och min soffa.. Efter att blivande bruden hade lämnat mej fick jag panik å ringde Örebro, men det va fan så svår han va igår.. =( Jag förlåter aldrig.. ;p

Idag är det måndag å jag har jobbat.. Det är varmt som fan å jag vill bada.. Helst nyss!
Imorgon är det tisdag å jag är ledig... Det ska tränas å är det fult väder ska jag grina hela dan...

GONE*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0