Kaffeberoende?

Va ett tag sen jag skrev här.... Har inte riktigt haft tid.. Men nu, nu när jag har damp.. Då går det bra.... ;) Jag gör en sammanfattning...

MÅNDAG: Vaknade klockan halv jävla åtta på min första lediga idag... Provade att somna om, men ikke!! Jag hade juh ställt klockan på tio för att jag skulle hinna med allt innan bussen gick 12.35... Klockan tio va jag klar med allt... Packat, diskat å gjort mej i ordning... Så jag tog den tidigare bussen 11.10 istället... Framme vid ett, stack direkt till mammas jobb å käka mat.. Sen satt jag i en timme i deras massagestol.. *Älska* Strax före tre hämtade Jess mej å vi stack upp å hämtade bustrollen på dagis... Glass i grythyttan stod på tur.. Å det är en glass som alla borde äta.. *Mums*  Hem till mamma Mona en sväng efter det... Efter det körde Jess hem mej till min mamma...  En snabb cykeltur fram å tillbaka till moster blev det i förhoppning om kaffe.. en ikke, för det va det ingen hemma.. Blaha!! Käka mat å slappa istället... Såg lite tv sen sömn....

TISDAG: Vaknade klockan tjugo över jävla sex!!! Funderade lite ett tag på om jag va psykiskt störd eller så.. Men insåg att jag va bara va inställd på att gå upp tidigt... Drog igång en tvättmaskin å käkade frukost.. Ulf hämtade ej relativt tidigt, å vi stack ner till Jess på lite kaffe... Där blev jag kvar såklart å vi käkade lunch på viking... =)  Bästa Daniel betala av nån anledning.... Efter det drog vi till leksaksaffären för att inhandla present till Elias...  Nån slags lego å godis blev det... Hem på en kopp kaffe å  nåra cigg å sen iväg till Milla med familj.. Elias mamma alltså.. Mera kaffe å kakor å blaha blaha.. Mitt i allt drog Jess å jag iväg för att sälja en gitarr å förstärkare.. Jag va med som moraliskt stöd ifall det skulle ha vart nån slags livsfarlig människa.. Det va det faktist inte, så vi gjorde en snabb affär å drog till Milla för mera kaffe.. Efter sju liter kaffe ungefär, drog vi på fotboll.. Äldsta sonen spelade match.. Gick väl sådär å jag tror dom fick stryk.... =( Pappa hämtade mej hos Jess.. När Liam skulle gå å lägga sej sa han: Gonatt, vi ses imorgon, jag älskar dej... Men goa unge... Ja vill pussa sönder honom... =) Hem, titta på tv, lägga sej.

ONSDAG: Vaknade faktiskt inte lika tidigt idag.. Runt sju, åtta nånting.. Roade mej med datorn en stund.. Sen hämtade Daniel mej.. Ner till hedgårdarna.. Kaffe å cigg ofcourse... Daniel fixade soppa till lunch.. Frun i huset va sådär nöjd, men jag smaska å åt.. Tyckte det va riktigt gott.. =) Skicka iväg kocken till jobbet å vi drog till kringlan på kaffe... Vilka kaffekärringar vi är.. =) Sen hämtade vi nog barnen om jag inte minns fel... Minnet sviker aningens... Hedgårdarna för mer kaffe å lite bus antar jag... Innan mamma å pappa hämtade mej.. Hem å datoriserade mej lite innan moster kom på besök.. Mera kaffe, mera kaffe... ;) Dator, film, sömn....

TORSDAG: Vaknade runt åtta... Upp, frukost.... Duscha å stila mej... (Försökte iaf) Ulf kom i moppebilen å hämtade mej.. Jag höll på att skratta ihjäl mej... Det är sjukt roligt att åka den.. =) Destinationen va såklar Hedgårdarna till världens bästa familj.. =) Jag behöver väl knappast berätta att vi drack kaffe va? Daniel å jag möttes på trappen å sa hejdå... Han fick nämligen åka iväg tidigt å jobba.... Jess, jag å Uffepuff drack kaffe å söla massa skit en stund innan det va lunchdax.. Hammarns vägkrog blev det idag.. Nån slags kyckling.. Kaffe hos mamma Mona blev det sen.... Hem till Hedgårdarna... Lite bus å mera kaffe innan mamma hämatde mej.. Destination Sikfors.. Besöka älskade ungarna.. Det va så gött att lilla Laura genast kom till mej med armarnautsträckta.. HA!! Hon gillar mej mest... Mera kaffe å glass... =) Tvtittning... Hem, datorisera mej, tv, sova...

FREDAG: Vakna, datoriserade mej, omedelbar damp! Telefonkonferansmed Jess... Hämtade mej.. Kaffe,kaffe, kaffe.. Simpsons The Movie såg jag idag.. Grymt rolig... =) Lunchen bestod av nachos..Mumma... Fredrik å Tuva kom på besök... ("Jag är själv nästa vecka".. HAHAHA) Kaffe, kaffe, kaffe... En sväng på möbelaffären.... Hämtade Titti på dagis.. Kaffe, kaffe, kaffe.. Helst seriöst har jag druckit mer kaffe den här veckan än vad jag gör på en hel månad i Karlstad.... ;) Mamma & Pappa hämtade mej.. Hem.. Datorisering... Ätit KRÄFTOR!!! Det är så gott så jag vill påstå att det knullar i mun! =) Åt spenat å bacon paj oxå.. Nästan lika gott va det... ;) Nyss, alldeles för en liten stund sen bara kom det... Samtalet jag väntat på.. För jag visste att det skulle komma... Å blaha va svårpratat det är.. Lite som vilsen va i början.. (Du hajjar va Twin?) Som tur va ringde bäbis å räddad mej.. Har väl aldrig blivit så glad över ett telefonsamtal från honom... Jag tackar även mej själv för min rapphet i häften... =) Nu börjar det närma sej natten för denna dagen... Sa bli skönt.. Är faktiskt trött...

IMORGON: Bär det av hemåt.. Jag har hemlängtan å mamma å pappa kör hem mej.. =) Det är service det.. ;) Egentligen skulle vi åkt till Borlänge... Men det blev inte så eftersom kusin inte är hemma.. Blaha, jag som såg fram emot det så mycket lixom.... Aja, åka bil hem är inte heller fy skam... Förmiddagskaffe hos en annan kusin å sen stan står på schemat antar jag... Får se vad jag kan hitta på sen när dom åkt hem... Twin jobbar juh... *Blänga* Kan få nattsällskap, men det får vi allt se hur det blir med det....  Det vore ingen ny nattgäst för min del.. Men nu känns det lite konstigare pga vissa omständigheter.. Inget jag tänker dra upp här... Men som sag, vi får se hur det blir...

ÖVRIGT: Jag har drömt om han den där hårda två nätter i rad... Inatt gjorde jag inte det så jag skickade ett mess å frågade vart han tagit vägen... å skoj så bara... Svaret jag fick va; Jag har inte sovit hemma... Jag finner det lite skumt... Drömmer jag bara om han när han är hemma??? Får väl se hur det blir inatt... Vet juh att han är hemma iaf.. ;)
Annars vill jag mest tacka Familjen Pettersson för den här braiga veckan... Ni har underbara ungar.. Ungarna har underbara föräldrar... *KÄRLEK*

Nu sticker jag till sängs!!!! Natti, Ses Imorgon, Jag Älskar Dej...

GONE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0