"Jag Är Snygg Oxå"

Hahahaha jaaa, så sa han idag.. Han på Barbros brygga.. Twins å min mun blev två streck.. Vi höll inte riktigt med.. Vilket han förstod stackaren.. vi fick oss ett skratt efter att han åkt..  Eller vi fick oss många, för vi bedömde varenda stackars människa som va där.. "Shake that ass bitch, and let us see what you got" Jag sjöng högt för en stackars grabb som inte alls vill shaka...  En fet gubbe såg ut som om han gladeligen skulle kunna äta mej till lunch istället för salladsbuffén... Buffén va nog ett bättre val för honom... Han äcklade mej å jag frågade högt va det va frågan om.. Han stirrade på mej som om jag inte va klok.. Men skyll sej själv lixom..  uäääk!!!!  förövrigt spanade vi in nåra lammkött som såg okej ut.. Men inte mer..
Twin berättade nåt mindre kul å det är nåt jag tänker förtränga omedelbart.. Uäääk igen..
Nykterhetslöfte har jag avgett.. Augusti ut kommer bli vit som fan.. Även om det är kräftmånad.. Blaha, jag kan väl äta kräftor ändå lixom! =) Kan även bli en vit september.. Om det inte inträffar nåt hysteriskt kul.. Men den chansen är minimal...

Nu jobbar jag iadg, imorgon och söndag. Sen är jag ledig i nio jävla dagar.. NIO!!!! Förstår ni hur skäönt det ska bli!! =) Me so happy.. På måndag sticker jag till mamma.. Barnen ska jag även träffa å pussa lite på.. Å även brorsan med dam ska få sej ett besök.. På tok för länge sen sist... *Skäms* Även den andra brorsan hoppas jag  på att träffa.. Så det så.. Annars så står väl Jess på schemat...  Å Pilli såklart.. =) Efter Hfs trippen sticker jag hem å vattnar blommorna, sen bär det antagligen av till stugan.. För att bli ännu mer bortskämd... =) Är man ledig så är man... Å får jag inte kräftor hos mamma, så ska jag nog föreslå det ute i stugan... ;)

Den roligaste människan på min msn har köpt världens sötaste hund å jag är dödskär.. Jag vill haaaaa!! Å har jag tur får jag låna.. ;) Visst?

Det här blev en tråkig blogg ändå.. Den började ganska bra å spårade ur åt det tråkiga hållet... Så jag ger mej nu å uppdaterar om jag kommer på nåt roligare..

GONE*


Kommentarer
Postat av: bali

vaddå vit september har du hört talas om oxhälja med alltid chans till å få sej ett döpp i gryta

2007-08-10 @ 23:39:37
URL: http://bali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0